Hoi meiden, Ik ben eerder dan verwacht ongesteld geworden. Normaal een cyclus van 30 dagen, nu ineens maar 27. We willen komende ronde gaan beginnen voor een brusje. Ik heb ovulatietesten gekocht en ik dacht, ik doe er gewoon 1 om te kijken of ik een streepje plas of dat hij nog wit is. Nu vind ik het streepje best duidelijk, ik ben nog ongesteld, afgelopen zondag geworden. Komt dit vaker voor? Ik heb zo vaak testjes gekeken hier maar nu bij mezelf ga ik dan twijfelen of ik nu al door moet testen of gewoon nog een weekje wachten. Ik begrijp dat deze niet positief is hoor.
Op welke dag zit je nu? Ik zou even doortesten om te kijken of die donkerder of lichter word. Ik heb soms ook ineens een wat donkere ertussen zitten en daarna een week lang lichte en dan komt mijn piek ineens. T hoeft dus niet altijd wat te zeggen maar voor de zekerheid even doortesten.
Lijkt mij dan sterk dat je nu al je naderende eisprong is, maar t is fijn om te weten waar je aan toe bent. Dus inderdaad even doortesten en dan zal die wellicht lichter worden.
Ik vind hem wel erg donker, maar je hoort wel eens dat meiden zo ontzettend vroeg een ei hebben. Ik dacht bij mijn vmk ook dat ik ongesteld was geworden, echt 3dgn bloed, maar toch wel wat anders en voelde me ook anders. Daarna had ik oplopende testen en uiteindelijk toch mis gegaan. Dus je zou eventueel voor de zekerheid toch een test kunnen doen of iig zeker doortesten met ovu testen
Ja dat is normaal, ik heb dat ook vaker gehad rond de menstruatie. Over een paar dagen zal hij een stuk lichter zijn en daarna weer donkerder worden als je lh piek eraan komt. Succes, hoop dat dat brusje snel mag komen
Ja ik vind hem idd donker. Ik zou een testje doen bloed wil niet altijd iets zeggen. (Al is dat bij mij niet zo) maar sommige vrouwen worden ongesteld op de dag dat ze dat zouden worden