Dit is de eerste keer dat ik ze gebruikt heb...was helmaal niet bekend met ovulatietesten..maar ja hrb gewoon doorgeklust en zit nu op wachtbankje en scheelt wel dat ik regelmatige cyclus heb..maar was benieuwd om ze een keer te gebruiken....hihi en krijg je dit
dankjewel ja hopen we allemaal he nu ook waarschijnlijk innesteling bloeding..ook nog nooit gehad en bij mijn dochtertje voor zwanger schap ook niet.
Hoi ik temperatuurde niet Hihi maar hier vanmorgen getest negatief..morgen of overmorgen mijn nod...nog geen ongi
ja we blijven hopen he zoals iedereen ik denk dat ik donderdag weer ga testen..morgen heeft denk geen zin na vanmorgen
die dingen zou je gewoon na je nod moeten kopen als je nog geen ms heb gekregen...wat zijn we toch allemaal domme mensen whahahha
je hebt helemaal gelijk, maar oh wat is het moeilijk om te wachten. ik had het laatst met mijn man over. Ik zei we moeten aandelen gaan kopen in de ovulatie en zwangerschaptesten markt hahahaha
nou ja dat is gewoon goed handel ja...wat daar van verkocht wordt is denk niet normaal meer en jaaa incl mezelf doen we daaraan mee!! uhm gelijk dilema morgen testen of nog niet???
uit nieuwsgierigheid zou ik het gewoon doen, maar verstandelijk kun je net zo goed wachten tot overmorgen...
whahah aan jou heb ik ook niks nee hoor ik kijk morgen wel ff als ik wakker ben of ik de keuze maak ja of nee...