Oh blijft spannend, misschien laat een positieve test nog ietjes langer op zich wachten. We blijven met spanning wachten...
@Iez ...vanmorgen de verleiding kunnen weerstaan om gewoon niet te testen...misschien morgen..zolang er nog geen ms zijn
ja ben benieuwd maar heel stom na die 2 testen heb ik de hoop een beetje opgegeven hoor...ondanks de kwaaltjes erbij ...en nog geen ms...maar dan zou het voor het eerst zo,n lange cylus zijn...
Hier vanmorgen weer getest negatief! pfff laat dan die ongi maar gewoon komen maar die is volgens mij ook nog niet onderweg...
Oh dat is jammer, maar ja je ongi is er niet, dus misschien weer 2 dagen wachten voordat je weer test?
zou dan echt de allereerste keer zijn zo laat laat hem dan maar komen toch....over 2 dagen nog een keer testen...al geloof ik niet dat dat zou kunnen nog
Dat kan echt wel hoor. Ik heb verhalen van vrouwen gehoord die pas 1 week na hun NOD of zelfs later positief testen! Er zijn zelfs vrouwen die gaan menstrueren en toch zwanger bleken te zijn. Dus ja, er kan van alles. Dus het is zeker nog mogelijk.
je klinkt in ieder geval positief maar bij mijn dochter teste ik 1 dag voor nod positief ik weet niet of het dan nu anders kan zijn zegmaar...had nu de kv test gedaan zouden toch gevoelig moeten zijn? dus vandaar ach maar we doen er niks aan maar hoop niet dat ik ineens een lange cyclus krijg