ja vandaar in de eerst instantie ook mijn vraag...omdat hij in het echt nog niet zo donker is geweest..ja wat andere al zeggen kan net zijn dat ik de echte piek op test gemist heb...en ja daarom test ik nog door...om hem zeker niet te missen ...is ook echt de eerste keer die testen dus ja zolang je dan geen piek gezien heb zelf geloof je er niet in
Daarom deed ik een Clearblue digitale als ik twijfelde aan de streepjes. Was dat een O ging ik door met testen, was dat een dan wist ik dat het echt m'n piek was. Wel duur, maar je gebruikt er maar een stuk of 3 per cyclus op die manier
ja dat is wel een goede voor volgende keer....hoop natuurlijk geen volgende keer.. heb net getest en vanmorgen terwijl mijn urine net met de test geconcentreerder moest zijn na 3 uur niet drinken en plassen dan vanmorgen vindt ik hem vrij licht zal straks ff foto plaatsen moet wel zeggen als die testjes opdrogen dat ze allemaal donkerder opdrogen naderhand...is dat normaal?
de 2 testen van vandaag staan er ook bij..de laatste is van net met vrij geconcentreerde urine van 3 uur niet plassen en drinken ik vindt ze lichter Bekijk bijlage 371508
Ik hoop ook gewoon dat je opt goede moment hebt geklust Nog even iets, zie dat het je tweede cyclus is.. Was je aan de pil of niet? Is je cyclus zonder pil altijd rond de 28?
nou dan hoop ik dat ook....toch gooi ik er voor de zekerheid morgen nog testjes tegen aan ..dan zou die nog lichter moeten worden..heb ze toch in huis dus kwaad kan het niet
ohh nee dat is van een poos terug heb het niet meer bij gehouden in mijn onderschrift ..zal gelijk even wissen.nee dit is de 2e ronde serieus..nee ben nu denk ruim 1,5 jaar van de prikpil af en had gelijk wel redelijk normale cyclus gelukkigja klussen ervoor en er na om het daggie gedaan
ja dat zal dan wel niet...daarom had er geen ervaring mee en omdat er overal staat dat hij dikker en donkerder dan controle streep moet zijn staat ook in gebruiksaanwijzing..maar ja misschien komt het wel vaker voor dat ze niet zo knallen ik hoop het
ja precies maar nu ik ze voor de eerste keer gebruikt en vraag dit voel ik me wel een beetje dom maar ja vragen staat vrij
moet toch 14 dagen wachten?? na eisprong?? ja bij mijn eerste heb ik het nooit nodig gehad eigenlijk was het de 1e ronde na 13 jaar pil raak helaas werd dat een miskraam ronde erna was het weer raak en is mijn dochter uit geboren vandaar toen was ik daar allemaal niet mee bezig enz
Ja idd, met eentje van sensitest, met 2 decimalen achter de komma. Met 1 decimaal, kun je de verschillen anders bijna niet onderscheiden.
14 dagen vanaf je eisprong inderdaad. Dus dan moet je die van de 14de rekenen en dan heb je de 15de waarschijnlijk de eisprong gehad. Dus vanaf dan 14 dagen. En die duren zooooooo lang. Ik zit ook weer op het wachtbankje, de eerste keer helaas ook een miskraam gehad
ja dat is het ergste wachten..maar ja ben vrij nuchter we zien wel..vervelend voor je ook miskraam de 1e keer had ik ook was een ma met 10,5 week echo was geen hartslag meer dus curretage gehad...misschien positief voor jou ik was daarna gelijk weer zwanger van mijn dochtertje dus ik duim met je mee!!
Dat is inderdaad wel positief! Opzich ben ik ook wel positief maar en is wel heel eng en spannend nu, meer als de eerste keer. Ik had het bij 11 weken de eerste echo, maar het bleek al vanaf 5 weken niet meer gegroeit te hebben dus m'n lichaam heeft me wel erg lang voor de gek gehouden. Kwam als een enorme klap. Ik heb toen cytotec gehad, maar heb dit wel als heel heftig ervaren. Super dat jij daarna weer zwanger was en bent bevallen van een prachtige dochter! Hopelijk ben ik ook snel weer zwanger, dit is mijn eerste ronde na de miskraam en heb een dikke knaller gehad op m'n ovulatietest dus hopelijk.... Ik hoop voor jou dat jij ook snel zwanger bent van je 2de! Ik gun het je van harte!