ja lijkt me zeker heftig met cytotec..pff maar dat had ik ook het is nu extra spannend voor je maar komt vast goed!! en een goede knaller moet goed komen!! ja ik hoop ook ooit nog een 2e te krijgen...als de tijd er rijp voor is...maar verlangen als je er definitief voor gaat is toch wel weer spannend hoor pff wanneer is jou nod?
oke mocht het na deze ronde nodig zijn dan zou ik wel willen weten wat die temperaturen doen tijdens een cyclus i zal ff google bedankt in ieder geval!
oke spannend meid..ik denk dat de mijne de 29e is dan toch? als morgen de testjes nog heel licht zijn
En dat verlangen als je er definitief voor gaat klopt helemaal. Ik heb wat reacties gekregen na de miskraam die wisten dat ik zwanger was (waren er maar een paar) en ik kreeg ook veel reacties van: Ohh je bent nog jongz je hebt nog zo lang de tijd.. maar als je eenmaal die knoop door hakt en ervoor gaat wil je toch echt wel heel graag en kan je niet wachten tot dat het zover is!
ja ik ken de reacties van je bent nog jong ...kijk ze bedoelen het goed maar dat wil je gewoon niet horen je wilt alleen maar een kind....kijk wij hebben een prachtige dochter maar dat verlangen naar een 2e is er nu ook sterk...maar je 1e kind je eerste keer is zooo bijzonder
zal er straks even foto plaatsen...zal er einde van de dag nog 1 doen en dan het rijtje opnieuw plaatsen..voor het verschil... nu eerst met dochterlief naar de tandarts....
Zijn een stuk lichter toch?? Loopt mooi af. Waarschijnlijk heb je na die positiefste test pas laat daarna je eisprong gehad (gebeurt altijd tussen de 24 en 48uur) vandaar dat hij nog wat langer donker bleef
ik vindt wel als ze opdrogen natuurlijk donkerder worden...dat is lastig nu zijn die 2 onderste nog lichter als ze vers zijn zegmaar snap je.. als denk ik dat ik vanmorgen doormiddel van lage buikpijn misschien eisprong is geweest? ach pfff nog doortesten of heeft dat geen zin??
Dat kan, sommige voelen hun eisprong andere helemaal niet. De ene heeft erge pijn de andere maar een beetje. Als jij jezelf fijn voelt om door te testen moet je dat doen. Ik zelf denk dat het ook een keer klaar is, anders blijf je maar doorgaan. En anders kan je ook nog even om de dag blijven klussen ofzo. Doe waar je jezelf fijn bij voelt!
ja heb me ook voorgenomen om morgen nog te doen en dan gewoon stoppen met testen...ik had gewoon gehoopt of een goede knaller of nu helemaal omowit