nee maar je stopt op geven moment met testen? dus denk dat ik daarom gewoon even wil kijken of ze wit worden aan het einde cyclus nee joh gekkigheid..morgen nog en dan ....is het genoeg
@Biirdy ja tuurlijk wordt een dure grap ja dat snap ik ! zoals ik zei vandaag 3 ovulatietesten gedaan... ik zal heel het rijtje bij elkaar leggen de eerste foto Bekijk bijlage 371943
nou denk dat ik maar moet stoppen he maar denk laat het toch nog even zien! had ze zelf nog lichter verwacht of is dat niet standaard dat ze nog lichter moeten worden?? dacht na de eerste 2 vanmorgen dat ze donkerder dan gister waren...en de laatste weer lichter of vindt je me een zeikerd eerlijk zeggen hoor!
Je moet doen waar je jezelf fijn bij voelt meid, dat is het beste. Ik vind die laatste van vandaag echt licht. Geen idee of ze NOG lichter worden als je door zou gaan. Maar ik snap je heel goed omdat je de echte knaller niet hebt gehad. Die eerste 2 van vandaag zijn inderdaad wel iets donkerder dan van gister de laatste, maar kan ook weer zo erg te maken hebben met hoeveel je gedronken hebt etc. Haha erg he die testdrang
Moet zeggen dat ik bij deze ronde ovulatietesten ook schommelingen had.. eerst hele lichte strepen, per dag liepen ze amper op HEEL iets. En toen ineens weer een dag minder.. en uit het niets de "bijna" knaller. Keek ik ook van op.. En bij de eersre X dat ik ovulatietestwn gebruikte liepen ze echt heel mooi op van licht naar donker.
ja dat van gisteravond en de eerste van vandaag verbaaste me ook weer ja...nou misschien heb ik wel genoeg die lh waarde in mij lichaam haha maar ik las ook weer ( ja dat google is ook niks) dat het kan als je continu lh streepje heb dat je ei nog niet gesprongen is en kan blijven hangen...maar dan kan je er wel alles op verzinnen he hahah ja om lichtelijk gek van te worden
ja dat is het lastigste zouden gewoon moeten op en aflopen zou het makkelijkste zijn jazo kan je blijven testen ppfff
Ja, lastig he. Allemaal verschillende theorieën, word het allemaal niet duidelijker op. Ovulatietesten, super handig, super handig! Maar soms ook heeeeeel frustrerend! Haha
Ik dronk altijd veel, dus bij mij waren het nooit mega knallers, maar hooguit zoals bij jou op dag 14 en ik weet uit onderzoeken dat ik wel eisprongen had!
Oke dat klinkt positief. ..ik heb wel bewust voor de rtesten 2 uur niet gedronken en geplast..al denk ik zelf ook wel nu dat hij geweest is..ieder geval bedankt voor je reactie!