Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, volgens mij kan het zoveel zijn. Bloed je nu veel dan of? Succes meid!
nee ik heb ook zoeits van zie wel ..als er maar niks ergs aan de hand is van binnen dat vindt ik het belangrijkste nog hoor..maar ja ik bloed wel wat drupsgewijs en had net wel wat in mijn maandverbandje zitten het is niet zo dat ik leegloop ...maar voel het wel zegmaar
goedemorgen vanmorgen een zwtest gedaan maar negatief..zoals ik al gewoon dacht dus dat ik zeker dat ik niet zwanger ben van vorige cyclus.... Vannacht geen bloed gehad..alleen vanmorgen bij het afvegen en net was het alweer lichtrose bij het afvegen
Oke meid. Fijn nieuws. Ik dacht ook niet dat je zwanger was naar zulke dingen kun je dan het beste even uitsluiten. Ik denk dat je echt te maken hebt met een innestelingsbloeding. Maar als je er erg mee zit kun je altijd even bellen met verloskundige of huisarts.
hoi jazeker..maar nu alleen lichtrose nog bij afvegen minimaal hoor..wie weet innestelingsbloeding...heb wel een ongi gevoel af en toe maar ja dat zal dan misschien ook wel horen..en dan maar hopen op een goede..innestelling.
als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen klopt innesteling wel volgens calculator..dan is week erna toch je nod? 1e cyclusdag was 31-12
En dat ongi gevoel is ook een zwangerschapsverschijnsel. Ik had het de vorige x begon een paar dagen voor m'n nod (dacht dus de hele tijd ik word ongi maar er kwam maar niks) en heb het een hele tijd na m'n ongi ook gehouden. Ik heb het nu trouwens al vanaf m'n eisprong en nog geen 1 dag weggeweest.. erg vaag!
hier ook hoor..nu nog steeds zo,n zwaar gevoel van onder en onder rugpijn heb ik maar ja we doen maar net of we niks voelen he ik heb het voor mijn positest ook gehad bij mijn dochter en hield weken erna nog aan...maar ja daar had ik geen ovutesten gebruikte alleen berekenings calculator..en had ook geen bloeding gehad(innesteling)
Ohhh, zo erg dit. Ik wil niet te veel hopen, bang op een teleurstelling. De vorige x had ik ook al vroeg voor m'n nod pijnlijke borsten nu nog niet Ohhh wat een onzekerheid allemaal!!
en ja die ovulatietesten snap ik nog steeds niet...maar zullen wel bij mij lang een goede streep geven
nou ik had vorige maand pijnlijke borsten en nu ook niet...en bij mijn dochter volgens mij ook niet hoor