1e keer ovulatietesten wil wil even meekijken???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door joma, 16 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dat heb ik dus ook was net aan het dweilen en bukte en maar opboeren..ik denk gelijk nee joh me lichaam neemt me weer in de maling:)

2. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16

Inderdaad, blijft vaag! Zou echt de volgende keer (als die er komt, hoop het niet:D) een ander merk nemen

3. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Ja echt he! zo erg!! En je lichaam kan je soms heel erg voor de gek houden. Ohh wat erg dat wachten, haha

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee precies ...heb er nog 1 liggen de laatste...zal straks voor de gijn ff testen...ach wat kan mij het schelen:)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    we kunnen samen wachten...en elkaar gek maken hahahah;)

6. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Ik weet het, het kan zo verschillend zijn! Dat is ook zo verwarrend! Ook omdat de zwangerschapsverschijnselen allemaal kunnen matchen net gewoon ongiklachten.. ik heb soms ook een paar dagen voor ongi pijnlijke borsten maar vorige maand dus ook niet. Waarom kan een vrouwenlichaam niet iets duidelijker die 2 onderscheiden:D

7. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Hahahah ja. Wat erg! Zijn we heel erg goed in:D

8. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Haha inderdaad, die laatste kan dan ook nog wel;)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja toch zoiezo iedereen die hier op het forum zit ..daar is het voor hoor ...ik zat hier 7 jaar geleden veel...kijk maar naar mijn berichten aantal;) :)

moet zeggen heb behoorlijke steekjes..maar ach steek wel terug:D

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja je moet nou toch zeggen dat er echt geen ovulatie meer aan kan komen;):)

11. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Haha ja, je hebt echt veel berichten geplaatst!! Ben je nu sinds kort weer "terug" of heb je na de bevalling van je eerste ook nog wel veel gepost?

Hahaha ja terug steken! :p

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja na de bevalling ook hoor..kletsen bij febr 2008 mama.s af en toe nog vast clubje heb met sommige ook nu heel goed contact aan overgehouden en zijn hele goede vrienden geworden en de kids van de zelfde leeftijd is leuk..toen dikke buiken meeting gehad en ook toen de kleintjes geboren waren en eigenlijk nu weer sinds 2weken bij zwanger worden aan lezen en kijken en ja door die ovutesten had ze nog nooit gebruikt

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb ook sinds vanmorgen het idee dat er heel de tijd wat loopt...maar gecheckt niks

14. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Ohh wat leuk zeg! Echt meetings gehouden ook. Super.
    Echt leuk zo'n forum. Alleen kan ik er soms wel een bwetje in doorslaan!;)

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou moet je zeggen ik ken het ...zelfs tijdens mijn zwangerschap snachts niet kunnen slapen zaten we midden in de nacht op forum hier met elkaar te kletsen:)..en als je eenmaal begint het werkt verslavend hoor ..maar geef niet als je naar het aantal gebruikers kijkt dan zijn we niet de enige:D

16. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Hahaha. Midden in de nacht ja, hihi. Ik merkte het afgelopen week, was er toen heel veel mee bezig wou elk onderwerp in de gaten houden, weten hoe het af liep. Nu heb ik het ff beperkt na een paar, haha. :p

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja je kan aan de gang blijven dat is zo haha maar ja je leest hier natuurlijk altijd spannend dingen wat vervolgd wordt...ik zat nou ook hier en der te kijken..over innestellingsbloedingen ectt

ik heb net de laatste ovutest gedaan..zal ff foto maken nog steeds 2 strepen ;)

18. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013
    290
    0
    16
    Klopt en als je het eenmaal leest, wil je zo graag weten hoe het afloopt. En vaak hou je je bezig met de dingen waar jij in zit op dit moment. Tenminste dat had ik, toen ik in die fase van m'n miskraam zat, zat ik bij die onderwerpen te kijken en nu kijk ik vooral na dit onderwerp met ovulatietesten en zwangerschapstesten. En jij nu idd met de innestelingsbloeding!
    Nog steeds 2 strepen ja? Ben benieuwd na je foto

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hij komt er zo aan accu van toestel was leg ff paar minuten opladen

20. Biirdy

Biirdy Actief lid

21 nov 2013