Hoi dames, Wat is de beste zwangerschapstest om vroeg te testen ? Jaaa, kan ook een paar dagen wachten maar dat is zo moeilijk Kruidvat? Predictor?
Ik persoonlijk de predictor Ik had met kV echt een tuurstreepje en met predictor hoefde ik niet te turen, die was een stuk duidelijker...
De predictor early!! Ik vindt de kv2v5 zwangerschapstesten qua kwaliteit en gevoeligheid erg achteruit zijn gegaan in vergeleken met 2/3 jaar terug
In mijn eerste zwangerschap getest met sensitest strips en dan de extra gevoelige! Stuk goedkoper dan alle 'sjieke' testen en werkt goed!
Ik heb die predictor early gedaan maar is nog een beetje vroeg denk ik. Na bewerking van de foto is er wel ‘iets’ te zien maar nog niets om enthousiast van te worden.
Ik denk 7-8 dpo, echt vroeg nog. Maar ik heb ook altijd een korte lf. Maar 9-10 dagen dus vh weekend zal ik t wel weten als het goed is.. of niet dus
Ik zie heel lichtjes iets. Hopelijk loopt die mooi op, ik zal over 2 dagen weer een test doen met de predictor met ochtendurine