Wat goed dat ze doorhad dat ze binnen de lijntjes 'moest' plakken zeg! Geweldig! En ziet er supervrolijk uit
Wat knap gedaan van haar inderdaad! Heb er helemaal nog niet aangedacht zoiets met Tess te gaan doen van de week ook maar een keer proberen!
vind het ook erg leuk om te knutselen kleien schilderen enz. mischien leuk om een toppic te maken over wat knutseld jouw kindje ik was toch meteen aan de slag gegaan vouwblaadjes in blokjes geknipt die later door mijn hele kamer lagen maar erg gezellig toch samen kneuteren
ja maar je doet ook alleen maar lijm op het vlak waar de blokjes moeten komen dus plakt het buiten de lijntjes ook niet
@TS, en terecht dat je trots bent! Hier is door onze oudste een week of 2 geleden bij de gastouder ook een werkje gemaakt. Een lammy (schaap ) welke de gastouder met lijm ingesmeerd had, en mn dochter er watjes opgeplakt heeft *smelt*. Daarna heeft zou ze de kop en de poten kleuren, maar daar had ze geen zin in .
Wat knap van haar! Is dat een knutselboekje dat je op de foto rechts hebt staan? Welke is dat? Mijn zoontje vindt knutselen af en toe ook erg leuk (vooral niet te vaak ), maar ik ben zo inspiratieloos als het gaat om een tweejarige laten knutselen... Dit ga ik wel eens uitproberen, wat papier in stukjes smeren en plakken maar! (Welke lijm gebruik je hiervoor?)
Wat ontzettend knap zeg! En dat al met 1,5 jaar! En ook nog bedankt voor de inspiratie, weet meteen wat leuks te doen voor deze week
Ik heb nu lijm gekocht maar meer voor het potje en kwastje. straks gebruik ik behanglijm, dit deden we ook altijd bij de kleuters. Werkt prima en is goedkoop!
Superknap voor een kind van deze leeftijd! Mag je zeker trots op zijn! Ik ben leerkracht van groep 3 op een basisschool en er zijn genoeg kinderen die hier nog iets van kunnen leren!
Dit is echt heel erg leuk. Zelf zijn we wel al aan het verven en kleuren geweest met mijn dochter, maar dit is super. Heb net meteen lijm en papier gekocht!! Dank je voor je leuke idee! Ga het van de week lekker met haar uitproberen!
Wauw wat knap! Ik durf het nog niet aan om te plakken of te kleuren, maar nu ik dit zie denk ik dat we ook maar eens ervoor gaan zitten.