He dames, Wij hebben op eerste en tweede kerstdag gevreeen zonder condoom. Volgens mij was dit al na mijn eisprong maar zeker weten doe ik het niet want ik ben altijd onregelmatig. Mijn man zegt dat het raak is. Hij zei dat hij meteen dat gevoel had toen hij klaarkwam. En hij blijft het heel serieus beweren. Mijn vader en moeder zeggen ook zo'n verhaal te hebben. Bij mijn jongste broertje hadden zij dit gevoel ook, het gevoel van 'dit is raak' en dat kloptte dus ook. Ik ben heel benieuwd of zijn gevoel klopt. Ik heb tot dusver geen symptomen terwijl ik bij onze eerste destijds de innesteling heb gevoeld. Toen had ik echt een trekkerig, vervelend zeurend gevoel in mijn onderbuik. Nu dus helemaal niets. En volgens mij moet je toch wel iets voelen! Lijkt me dat als je geen symptomen hebt, je niet zwanger bent. Ik denk dus dat ik niet zwanger ben maar mijn man blijft hardnekkig beweren dat het wel zo is whahaha. Ik denk dat ik ergens rond zes januari ongesteld moet worden. Afwachten dus!
Spannend! Mijn man zei precies hetzelfde maar hij is gewoon een beetje overtuigd van zijn eigen kunnen . Hoe dan ook, het heeft blijkbaar wel geholpen want ik was dus wel zwanger (waar ik zelf niet van uitging omdat het pas de eerste ronde was)
Leuk heh die mannen.. De mijne bleef volhouden dat ik zwanger was...terwijl ik mn nod 17e (dec) zou moeten hebben en vanaf 13 t/m 22 negatief testen....tot aan gister bleef hij volhouden! Waarop ik dus na zijn aansporing weeeer een testje had gedaan...en wat bleek....ZWANGER! *zucht* die mannen heh...
Ow meid, wij hebben zooooooooooo vaak het gevoel gehad dat het wel raak móest zijn... Als je het maar iedere maand denkt, klopt het gevoel vast wel een keer Er is bijna niemand die de innesteling voelt en er zijn een hoop vrouwen die helemaal geen klachten hebben rond hun nod, maar wel zwanger blijken te zijn. Rustig afwachten dus, meer kan je niet doen. Ik duim voor je dat het wel raak is hoor!
vindt het wel grappig eigenlijk en of je dat nu serieus moet nemen....sorry ik denk het niet maar wie weet!!!
blijft idd afwachten..... (kreeg hier gisteren ook de opmerking, maar dan meer omdat ik tig keer moest plassen...) ff een vraag jullie zijn niet bezig met "zwanger worden", begrijp ik?
Nou mijn man zei van de week na het klussen dat ie me een drieling had gegeven Heb toen maar gezegd dat ik eentje wel genoeg vond en dat ik daar meer als tevreden mee ben! Maarre, spannend! Afwachten dus
Mijn vriend heeft al 3x gedacht dat ik zwanger was Maar helaas negatieve testen en ongi's Hoop dat jou man het wel bij het rechte eind heeft!!! Ik ga maar even niet meer uit van het gevoel en waarschijnlijk zal het bij ons raak zijn als we het juist niet verwachten... Ik ga voor je duimen!!
Hahaha ja die mannen! Nee we zijn niet echt 'bezig', het was meer spontaan zeg maar maar het zou wel hartstikke welkom zijn!!! ben zo benieuwd hahahaha. Toch grappig dat er nog meer vrouwen met mannen zijn die toch gelijk hadden!
Bij de eerste was mijn man ervan overtuigd dat ik zwanger was. Ook hij bleef volhouden en hij had gelijk hoor!!! Hij wist ook 1000% zeker dat het een meisje was en wilde al meisjeskleding gaan kopen, gelukkig kon ik tegenhouden tot de echo waaruit voor 90% bleek dat we een dochter kregen . Vorige keer was hij er ook van overtuigd, toen is er waarschijnlijk iets fout gegaan. Bij vriendinnen heeft hij het ook al 'voorspeld' (hij is helemaal normaal hoor ). Neem het niet al te serieus maar vind het wel grappig .
Nou die van mij was er ook ZOOOOOO cker van. Maar nee hoor helemaal niets! Maar hij is er nog steeds wel heilig van overtuigd dat de eerste een jongetje wordt, terwijl ik een meisje verwacht Niet dat het ons wat uitmaakt, we willen gewoon een kind. Ik kan over andehalve week ong testen. Ik ga zelf voor feberuari, dan is het volgens mij raak. Maar dat komt door een eerdere pendel van een vriend van mij. Nou maar duimen dat het raak is voor jou en iedereen die nog niet zwanger is!
Toch nog even reageren hoor, ben er toch wel erg mee bezig @butt3rfly; ik heb de innesteling wel gevoeld toen ik zwanger was van ons zoontje! Dus eigenlijk verwacht ik dan toch wel een beetje dat dat weer zo zou zijn de volgende keer dat ik zwanger zou zijn. @Hitchke: dat geeft hoop! @Fem; hahaha, jouw man is echt goed! handig zo'n man Zucht...ik ben nu toch wel erg aan het hopen, hoor...we waren er helemaal niet mee bezig maar nu zou ik het toch wel erg geweldig vinden! Had ik maar wat symptomen zoals de vorige keer haha.
Nou, de komende dagen wordt spannend. Ik zit nu op dag 35 van mn cyclus en heb al dagen een licht zeurend gevoel laag in mn onderbuik. Maarja, sinds we 'het' gedaan hebben zonder condoom ben ik toch meer op mn lichaam aan het letten. Als je met je aandacht steeds maar bij een bepaald deel van je lichaam bent, tja...dan kan je van alles voelen, toch? Misschien ben ik wel schijnzwanger nu... Een cyclus van 35-40 dagen zijn bij mij geen uitzondering dus ik ga nog niet testen. Ben trouwens wel erg suffig bezig de laatste tijd! Vergeet het hekje rondom onze open haard dicht te doen (kleine man stond er naast!! Had erg fout af kunnen lopen...! oen die ik ben!), neem mn man's telefoon mee ipv die van mij en gisteravond liep ik zo tegen een dichte deur op....! BAM! Met als resultaat een scheve bril, een pijnlijke neus en een dikke lip....mn man en ik hebben het bescheurd van het lachen! Was ook zooo mutserig! Volgens mn man zeker een symptoom dat ik zwanger ben (zwangerschapssufheid ) maarja, t is afwachten!
Mijn mannetje zegt dit elke maand.. Nou als ie elke maand gelijk heeft dus nee als tie t zegt neem ik m niet serieus
mijn man die zegt het ook al deze maand dus ben beneiuwd.. hij vraagt ook constant of ik al voor bloeding heb gehad ( spotting ) ik ben ook vandaag de hele tijd aangekeken door vreemden ???? wat de ... heb ik sosm iets op mijn gezicht ? staat mijn gulp open of zo hahahha,, nop dus wie weet zien mensen het aan je gezicht ik weet het niet... ik zou eigenlijk even naar miijn ouders moeten gaan. Die hebben een hond en die is normaal heel lief maar in de periode dat ik zwanger was was ze onzettend vervelend , net een grote peuter ihihihi,,constant aandacht vragen en niet willen luisteren terwijl ze normaal altijd alles doet .. na mijn miskraam was ze opeens ook weer lief ??? toeval ??? moi niet weten. xxx hoop het voor en voor de andere dames natuurlijk ook
En nou ben ik ook ineens een beetje misselijk? mpfff, zou het dan toch? heb net zw.test gehaald, als ik op dag 40 nog niet ongesteld ben geworden, ga ik testen....spannend!
Bij vrienden van ons was het ook zo. En zij waren niet eens echt bezig om zwanger te worden (het is wel heel erg gewenst overigens). Het zat net op het randje wel/niet veilig. Hara man zei gelijk na het vrijen dat hij haar zwanger had gemaakt. En het was ook nog eens zo .
Nou ik zelf heb totaal geen klachten/problemen/aparte gevoelens gehad tot aan 8 weken dus dat je niets voelde zegt niets he Genoeg vrouwen merken er in eerste instantie niets van. Maar ik duim voor je!