1e keer tempen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mayke1717, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Hoi allemaal.

Ik ben sinds deze maand gaan tempen. voor eisprong zat ik op 36.7/36.8. Daarna schommelt het de hele tijd tussen 37.2 en 37.7. Is dit normaal? A.s zaterdag is mijn NOD en gisteren zat ik op 37.1 en vanmorgen op 37.4.

Mag het schommelen of kan ik er nu al vanuit gaan dat ik niet zwanger ben i.v.m. grote schommelingen??

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Veel schommelen betekent meestal niet zwanger, maar zegt niets, want afgelopen maand was het bij mijn wel raak en toen schommelde het meer dan anders. Dat is wel weer mis gegaan, dus of dat daar door kwam, weet ik ook niet.

Heb je geen link naar je kaartje?

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zegt helaas helemaal niks. Meestal zie je het pas echt op een dag voor nod als je temp opeens zakt of niet. Maar echt inzicht krijg je pas als je al een tijdje bezig bent helaas.
    Tis wat om je eigen lichaam te leren kennen.
    Moet wel zeggen dat ik die temp van 37.7 verdacht hoog vind bij je.....lijkt op een griepje

4. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Ik heb nog geen kaartje omdat ik deze maand begonnen was. Ik zal hem de volgende maand wel gaan aanmaken. Ik ben in mei al zwanger geraakt (was in april gestopt en gelijk in 1x zwanger) maar in oktober is ons meisje met 20 weken geboren en overleden. Ik heb me hier nooit mee bezig hoeven te houden dus het is ff allemaal nieuw. Eigenlijk wil ik me er niet mee bezig houden maar het is te moeilijk om het niet te doen en daarom leek tempen me nu het beste. Mijn eisprong voel ik maandelijks en ik klus dan om de dag. Ik kijk wel ff bij jouw kaartje. Bedankt voor je reactie.

Groetjes Mayke

Deel Deze Pagina