ff betrouwbaar?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Nonaches, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Dames,

Ik lees overal, dat dagen na je eisprong minstens drie dagen moeten stijgen. Bij mij was dit niet geval, maar FF zet wel kruis. Kan ik nu vanuit gaan dat eisprong is geweest?

Aangezien paar dagen geleden werd gezegd, dat hij nog nuet was geweest

2. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je temperatuur moet niet noodzakelijk 3 dagen stijgen. Je temperatuur moet 3 dagen hoger zijn dan de temperatuur voor eisprong. Als jij voor je eisprong bijvoorbeeld 36.2 hebt en na de eisprong ineens 3 dagen 37 dan heb je ook een eisprong gehad. Snap je? :)

Als ik op je kaartje kijk dan zou ik gewoon nog de temperatuur van de komende dagen afwachten. Als deze gewoon hetzelfde blijven dan kan het wel zijn dat je inderdaad geen eisprong gehad hebt. Maar dat is nog te vroeg om nu al te zeggen.

Je hebt toen een positieve ovulatie test gehad? Zou het niet kunnen dat FF er juist daarom een kruis bij zet? Probeer eens op die positieve test weg te doen. Misschien verdwijnt je kruis weer.

Als ik op mijn kaartje een positieve test aangeef dan zet hij ook een kruis op die dag terwijl mijn eisprong 2 dagen later zou zijn als ik geen test ingeef.

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Dankje voor je reactie..

Ik zal eens proberen..

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als ik eerlijk ben, denk ik dat je ei toch nog moet komen. Je had namelijk gisteren nog steeds vruchtbaar slijm en dat had anders inmiddels wel weg moeten zijn. En je temp is niet echt hoog te noemen. Ik zou dus voor de zekerheid zeker om de dag blijven klussen.

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi babke,

Wat ik altijd doe om slijm te testen is, twee vingers naar bunnenbrengen en dan licht in baarmóedwrmond knijpen en kijken wat er dan aan vingers zit. Er zit nu wel iets aan mijn vinger, mat niet zo.kleverig als paar dagen terug. Nu klein beetje doorziçhig droog wit achtig iets..
    Il blijf klusssen

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Maar is het niet dat als je lh-piek geweest is en.ovu testen nu negatief zijn, dat jee ei niet meer kan springen? Dus dat betekent dat ik geen ei heb gehad :(

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee hoor. Dan kan je ei nog best komen. Dan krijg je wel weer een nieuwe LH piek

Ik heb rond mijn Ei altijd doorzichtig slijm. Daarna is het dikker en wit of creme van kleur. Beetje korrelig ook en in heeeeel licht mate in vergelijking met het slijm van rond het ei.

8. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Nu geeft FF een rode kruis, kan ik er nu vanuit gaan dat mijn ei is geweest?? en ik heb drie dagen achter elkaar geklusd? Is dat erg?? Ei was op dag 3

Deel Deze Pagina