0,6 ineens omlaag?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by loutjelou, Aug 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Hallo lieve meiden,

Dit is m'n 3e ronde temperaturen. Ik word er nog niet echt wijs uit maar goed... Nu was mijn temperatuur vanmorgen ineens 0,6 graden omlaag! Wat denken jullie, komt m'n menstruatie eraan?

Bij de vorige 2 cyclussen bleef bij het begin van m'n menstruatie de temperatuur hangen op 36,5 en nu op 36,2...

Voor een innestelingsdip is het toch al te laat?

2. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi Loutje,

Dat ziet er idd niet zo goed uit. Een daling zoals deze op 11dpo is meestal geen goed teken, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hopelijk gaat je temp morgen toch weer omhoog.

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    Nou, hij is wel weer omhoog maar ook wat bruinverlies en kramp dus ik denk dat het toch wel weer door gaat breken... wat een stabiele temperatuur heb jij zeg!! :$ :D

4. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik zie dat je toch ongi bent geworden, jammer zeg. Mijn tempkaartje is niet geheel naar waarheid haha. Ik heb de periode voor mij ei niet getempt en bij mij is die meestal 36.5/36.6
    Ik heb wel een posi ovutest gehad. toen een paar dagen niet regelmatig getempt tot dag 6 vanaf hier weer dagelijks getempt.
    Jammer genoeg vanmorgen weer een daling waaruit ik kan opmaken dat ik ook ongi ga worden. Maar wat ik wel vreemd vind is dat ik 4 uur later nog een keer heb getempt (gewoon tussendoor geslapen en niet uit bed geweest) en toen was mn temp 37.1, dus in die 4 uurtjes is mn temp met 0.6 graden gestegen. Vind ik zelf heel apart en zeker als ik gewoon ongi ga worden. Maarja, denk niet dat het deze ronde raak is helaas

Share This Page