hoi allemaal, ik heb deze maand voor het eerst getempt. Dit is de 8e ronde voor ons, we hebben al een dochter van 3. Heb me al wat ingelezen over het tempen en heb ook bijgehouden in FF. ik dacht tezien dat ik een Triphasic pattern had? als ik deze maand zwanger ben dan.. Durf niet meer testen eigenlijk.. maar zover is het nog niet Hoop dat er iemand wil meekijken en mening geven! groetjes Samm
ohw.. had ook geplakt en geknipt werkt zeker niet.. ben een beetje blond maar als ik naar sharing--> home page setup ga dan zie ik geen code om hier te zetten... kan iemand mij helpen8) xx samm
ik heb het al uitgevogeld... hier is ie dan: 3394b1 Ovulation Charts alvast bedankt!! ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden
4 dpo is nog wat te vroeg om er iets over te kunnen zeggen, vind het ook niet echt een Triphasic pattern.
bedoel ook niet of ik zwanger ben, of jullie dat eraan kunnen zien, gwoon of het een mooie lijn is Een Triphasic pattern is toch als er na je eisprong 2 keer een duidelijke verhoging is en als die aanhoudt natuurlijk? weet het niet precies hoor maar dat is wat ik heb gelezen op: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen