Goedemiddag, In dec 2013 heb ik een missed abortion/miskraam gehad na 3 maanden zwangerschap. 1e poging meteen gelukt, wat erg goed hielp was dat ik mijn eisprong altijd heel goed voelde met steken in mijn eierstokken. Cyclus was altijd netjes 30 dagen. Sinds de miskraam heb ik nu 2 cyclussen gehad: 29 en 32 dagen. Wat mij zorgen maakt is dat ik mijn eisprong niet meer voel en qua afscheiding ook erg varieert. Ik ben bang dat er iets mis is. Kan het zijn dat dit door de miskraam komt (en normaal is) of moet ik mij zorgen maken? Wij willen erg graag weer snel zwanger worden. Alvast bedankt voor de reactie. Gr. Lita
Hoi Lita, het kan inderdaad zijn dat je nu je eisprong niet meer voelt. Het wel of niet voelen van de eisprong wil niet zeggen dat er wel of geen eitje springt. Dus geen zorgen maken dat je hem niet meer voelt. Meestal heb je dan toch gewoon een eisprong hoor. Ook na een miskraam. Ook afscheiding kan na een miskraam veranderen, maar ook dat wil niet zeggen dat er gelijk iets mis is. Je hebt, met dit verhaal, gewoon weer alle kans om zwanger te worden. Groeten Brigitte
Dank u voor de snelle en duidelijke reactie Brigitte. Ik zal volgende cyclus voor de zekerheid maar de ovulatietesten proberen. Maar het stelt mij wel wat geruster. Mvg, Lita