wie verwacht een half bloeD of wie heeft er al eentje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door asamoah, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asamoah

asamoah Lid

2 aug 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik en me vriendin verwachten een kwart bloed 50% antiliaans 12.5% arubaans,cavoverdiaan,nederlands,spaans

Wat is jou kindje z'n mixt ??

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

zzo dat is een hele mix :D

wij hebben een half nederlands half surinaams kindje en de tweede zelfde mix is op komst

3. asamoah

asamoah Lid

2 aug 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja maar ik ben de vader van het kindje ben net nieuw hier maar ik kom vaak deze site tegen dus ik dacht ik registeer me gewoon hier ff
    Ik had een vraag he zien kindjes nog wat terug op zn uiterlijk als t zo mix is ?

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Denk dat dat heel erg verschild per kindje, dat kun je van te voren niet zeggen

5. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Mijn zoontje is half cabo, kwart marokkaans en kwart nederlands.

Hij is heeeel licht getint, donker bruine krulletjes en donker bruine ogen..... hij ziet er echt uit als een mix ;)

6. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    mijn zoontje van bijna 2 en mn dochtertje die nog geboren moet worden zijn beide van half Nederlands half afrikaanse afkomst:)

7. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben zelf een halfbloedje indo-ned. mijn vriend is spaans..

dus wat wordt ons knulletje dan? in ieder geval geen hollandse knul ! hihi

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    jep vriend is antilliaans en ik ned
    (al is vriend eigenlijk half anti en half indiaan, schoonmoeder komt van sint lucia)

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

he he eindelijk een vader hier!! leuk hoor.

of je wat terug ziet van de mix in het kindje is erg verschillend. dat is niet te voorspellen. ik ben zelf surinaams en ze zeggen dat de donkere genen veel sterker zijn dan de blanke om het zo maar even te zeggen dus eingelijk zou ons zoontje veel van mij moeten hebben maar nee hoor hij is zo wit als ik weet niet wat en heeft blauw/grijze ogen. hij heet totaal niks van mij

10. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Hier wel een kleinn beetje buitenlandse invloed. Ik ben kwart indonesisch dus mijn zoontje heeft een klein beetje indonesisch bloed.

11. MissT

MissT Niet meer actief

Mijn kindje wordt een kwartje :).. Mijn vriend is half Indo en ik ben Ned.

12. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochtertje van 6 is half ned en half kameroens:) blond/bruin haar en blauw groene ogen en mooi getint:)

13. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Zijn de mooiste kindjes :D:p

14. fafje

fafje Niet meer actief

wij krijgen een half Marokkaans half indisch (lees: btj moluks en generaties lang gemixt europeaans met indonesisch bloed) zoontje :D

15. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ik heb een zoontje die half srilankaans is en half nederlands.

ik krijg nu een dochtertje die 100% nederlands is ;)

hij heeft een beetje een getint huidje en bruine ogen en de neus van zijn bio vader maar verder zal je niet in eerste oogopslag zeggen dat het een halfbloedje is omdat hij gewoon bruine haartjes heeft.

dit is mijn zoontje
    Bekijk bijlage 90435

16. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn baby half nederlands half iraans.

Ik hoop dat je er wat van ziet, maar volgens mij kunnen deze babies aardig licht zijn...(ben zelf blond met groene ogen..)
    Hoop eigenlijk op bruine ogen!! Hebben alle babies blauwe ogen bij geboorte, nee toch??

17. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Volgens mij wel. Mijn zoontje had vel blauwe ogen en nu zijn ze donker bruin. Hij is wel licht maar toch zie je wel dat hij heeeeeeeeel licht een tintje heeft.

18. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    De mijne niet, die hadden gelijk gewoon bruine ogen. Alleen bij mijn zoon wel een blauwige gloed vlak na zijn geboorte.

Mijn vriend is NL en ik ben Indo ;)

19. jansen87

jansen87 Lid

2 mrt 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend is half indisch en ik NL. Ben benieuwd hoe ons kindje eruit komt te zien. Aangezien mijn vriend vrij donker is en ik kan haast niet blonder zijn.

20. MissT

MissT Niet meer actief

Dat is bij mij dus precies hetzelfde ;)

Deel Deze Pagina