voorlopige uitslag combinatietest.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door smoekie, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Nou gisteren dus geweest voor de combinatietest, en ik had niet 1 dag later mogen komen :(

    combitest wordt gedaan tot 13 wkn 4 dgn, en volgens de echo blijk ik dus verder in de zwangerschap te zitten dan dat de gyn gemeten had (tot 2x toe) en wat ik zelf dacht uitgaande van de 1e dag van mijn laatste menstruatie....volgens de gyn zou ik vandaag 12 wkn en 6 dgn zijn..(ff veranderen in mijn banner)

    was gisteren dus precies 13 wkn en 4 dgn... :)

    alles zag er gelukkig goed uit, kindje zag er echt al weer uit als een echt kindje ondanks dat het dus nog maar zo klein is :D (zie album)

    nekplooimeting is goed wanneer het onder de 3 mm zit, en bij mij zat het "netjes" op de 2,4 dus dat was allemaal goed maar de echte uitslag in combinatie met bloed krijg ik dus over 10 dgn dan wordt ik terug gebeld...

    maar op dit moment heb ik dus echt een goed gevoel en kan ik eindelijk gaan genieten wat ik tot dusver niet echt durfde omdat ik bang was dat de uitslag niet goed zou zijn of dat het kindje te klein zou zijn.....maar niks is minder waar.... :)
     
  2. Sonnetje

    Sonnetje Bekend lid

    5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Mooi dat tot dus ver alles okee is, spannend nog even wat betreft de bloedtest, maar dat gaat vast ook helemaal goed komen!

    Liefs Sonja
     
  3. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Smoekie wat fijn dat je tot dusver goed nieuws hebt gekregen, lucht vast enorm op !

    ik zou er een glaasje kinderbubbels op drinken ;)
     
  4. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hahaha dankjullie wel, maar kinderbubbels is aan mij niet besteed, je weet wat ze zeggen "wat in het vat zit verzuurd niet" ik wacht wel 6 mndjes voor de real deal.. ;)
     
  5. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Wat goed Smoek, heerlijk voor je!
     
  6. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    echt wel meid, jij nog 4 daagjes wachten... :)
     
  7. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Fijn dat het zo goed gaat!

    Gelukkig kun je nu genieten en *een bepaalde uitspraak* uit je hoofd zetten!

    Komt helemaal goed!
     
  8. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nou ja nee bijna nin, vandeweek ff 1 dagje gehad dat ik me lekker voelde (na die echo) maar dat was maar van korte duur tot ik me besefte dat het belangrijkste die bloeduitslag is, en dat 2.4 mm ook niet echt "weinig" is... :( (zie overal spoken dit keer in tegenstelling tot die andere 2 zwangerschappen)

    maandag krijg ik de uitslag van het bloed gecombineerd met de echo en als die goed is denk ik dat ik pas echt een beetje kan genieten want jammer genoeg ben inmiddels "al"15 wkn heb ik nog steeds niet echt kunnen genieten.. :( weet niet hoe het uit te leggen (jij snapt me denk ik wel) maar blijf het gevoel houden dat er iets boven me hoofd hangt..snap je?

    en misschien maak ik me wel helemaal gek weet het niet, weet wel dat het een k.. gevoel is waar ik niets aan kan doen, ook niet ondanks ik het hartje kan horen wanneer ik wil, en dat vooralsnog alles goed gaat... :(

    thanks meiden (nin spreek je later weer meid, zal je morgen ff pm'en met excuses dat je ff niets van me gehoord hebt) en vooral nog steeds niet hebt gezien....xxx
     
  9. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hey Smoek

    Jiij hebt die nekplooimeting helemaal op het laatst gedaan..wie weet is ie daarom iets dikker dan bij mij bijv.
    Ik heb hem helemaal in het begin gedaan( randje 12 weken)

    2.4.mm is een goede uitkomst!

    Boven de drie is minder goed, maar dan nog wil het niet alles zeggen.

    Ik hoop dt het snel maandag is en dat je dan weer een stuk geruster bent, want dat je je zo voelt is niet lekker.

    Het blijft spannend ook voor mij en voor iedereen eigenlijk..Je bent pas echt gerust als het geboren is.

    Veel liefs Iris
     
  10. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat zou kunnen Iris, weet het niet, zal het maandag wel horen tot maandag nog ff in de zenuwen zitten in ieder geval :(

    x smoekie
     
  11. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    En hoe was het?

    Beetje meer gerustgesteld nu?


    Ik hoop het erg voor je...


    Irisje
     
  12. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Smoek?
     
  13. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    yep de uitslag was in ieder geval positief, geen verhoogde kans op...

    1 op 820 :D lees wel eens beter hier (1 op 5000) maar ach gekeken naar de leeftijd e.d. ben ik er heel erg blij mee.... :D
     
  14. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Tis gewoon een goede uitslag!
     
  15. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    :) :)

    er viel in ieder geval een hele last van me af moet ik eerlijk bekennen... :)
     
  16. mariekebalm

    mariekebalm Fanatiek lid

    31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Kan me voorstellen, is een goede uitslag hoor! Irisje, jij de 12 wk ook voorbij zie ik?! Van harte meis! Nou rustig gaan genieten!
     
  17. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Proficiat met de goede uitslag!

    Kan iemand me zeggen hoeveel buisjes bloed ze afnemen voor de combinatietest?

    Groetjes,

    Baby4me
     
  18. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ehm volgens mij had ze er 4 of 5 nodig.....

    succes meid
     
  19. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Bedankt!

    4 of 5 dat is nog best veel...hoezo moeten ze zoveel hebben dan?
    ik ben helemaal geen held mbt bloedprikken en spuiten...zeker niet nadat t vorige keer niet lukte en ik een week lang pijn in mn arm heb gehad ervan. argghhh...maar ja...
     
  20. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja waarom? waarschijnlijk omdat ze veel dingen moeten testen....(glucose-hemoglobine-hematocriet-erythrocyten-mcv-rdw-hiv1++2-HBsAg-IgG Rubella-TPHA-Tripletest is wat er allemaal bij mij op het formulier staat, dus denk dat dat de reden is waarom ze het niet met 1 of 2 buisjes afkunnen...

    ach meid, en anders gewoon de andere kant opkijken tis voorbij zonder dat je er erg in hebt...

    succes :D
     

Deel Deze Pagina