1e keer wennen vandaag

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door suze238, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze238

suze238 Actief lid

9 mrt 2009
    296
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    spijkenisse
    Mijn lieve kleine ventje is vandaag voor het eerst wennen op de creche.. Pff wat vind ik het maar niks. Ik werk zelf op een KDV dus weet dat er heus wel goed voor hem gezorgd word maar toch vind ik het zo zielig voor mijn binkie.
    Bleh.. ik moet de tijd nog zien te doden tot 13 uur dan mag ik hem weer halen!!

(moest ff van me afschrijven hoor!)

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    O meis dit is zo moeilijk. eigelij moet je nu iets gaan doen anders wordt het alleen maar zwaarder. en gewoon bellen he als je daar behoefte aan hebt

3. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Sterkte ermee. het wordt steeds makkelijker.
    Hier hetzelfde gevoel! Ik breng mijn dochter nu voor de derde keer naar de oppasmoeder.

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb de eerste paar keer tranen met tuiten gejankt toen ik daar weg was en mijn mannetje achterliet. Vre-se-lijk vond ik het! Maar mama wende gelukkig snel ;)

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Gijs kon niet eens te wennen.. dike moest meteen voor t echie..

Gelukkig was t maar een paar uurtjes dat ik aan t werk was en had ik t veel te druk om er bij stil te staan..

6. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    spannend! uiteindleijk went het wel om je kleine wge te brengen.

7. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Ik ken het. VERSCHRIKKELIJK!!

Afgelopen dinsdag moest mijn zoon wennen van 10.00-13.00 uur. Ik ben flink het huis gaan schoonmaken want ik moest wat doen. het huis was zo leeg zonder hem.

Gisteren moest hij eigenlijk wennen van 10.00-16.00 maar ik heb hem thuis gehouden. Volgende week is het voor het eggie want dan moet ik werken.

Gelukkig maar 1 dagje de eerste week.

Maar ik vond het dus ook niet leuk.

8. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    ik werk zelf ook op een kdv en vond het verschrikkelijk dat ze daar naar toe ging. En ik weet dat ze het goed heeft, gelukkig gaat het nu goed.

Pasja waarom heb je hem thuis gehouden? Je had toch een afspraak met ze? Wordt het dan niet moeilijker voor je volgende week?

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

het went wel allemaal hoor. ik heb ok echt staan huilen de eerste keer dat maddi echtnaar de creche ging..had al afscheid genomen en gegroet..en nog stond ik daar. leidster vroeg nog met een rare blik van (uuhhh iets vergeten?) gaat het?
    nou tranen rolden over mn wangen! maar ze stelde me gerust en zei ook dat ik gewoon mocht bellen. nu heb ik er geen moeite meer mee gelukkig.

10. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @mamavanKirsten

Ja ik had het inderdaad afgesproken maar ik heb netjes afgebeld. Er waren meerdere redenen. Maar mijn zoon was niet zo lekker en had ook wat verhoging. Dat was de grootste reden. Want nu was ik nog thuis en kan ik hem verzorgen maar volgende week moet hij en als hij dan nog zieker is moet ik alsnog thuisblijven.

Daarnaast vond ik het niet helemaal nodig dat hij daar een hele dag zat terwijl ik gewoon thuis was. Ik had de leidster ook gesproken en zij gaf aan dat het op zo een jonge leeftijd vooral wennen is voor de moeder. En niet voor die kleintjes.

Als ik weer aan het werk ben denk ik dat ik er minder moeite mee heb omdat ik dan bezig ben. Thuis ga ik er alleen maar aan denken.

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Oh ik herken het. Die van mij ging vandaag voor het eerst een half dagje heen om te wennen. Heeel moeilijk haha.
    Hij moest natuurlijk huilen toen ik weg wou. Hij was bekaf en ging daar gelijk op bed. Hij snapte er niks van. Donderdagochtend gaat hij weer heen. En dan vanaf volgende week maandag voor het eggie omdat ik moet werken.

Deel Deze Pagina