1e keer zwanger, 1e trimester

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door onkruidbloem, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duizend

    Duizend Lid

    9 jul 2017
    44
    31
    18
    Vrouw
    @Lammetje91 ik weet nog niet wanneer ik het ga zeggen. Wacht sowieso tot na de eerste echo. Ik heb m'n afspraken op mijn vaste vrije dag in de week, dus het valt niet op. Maar mijn vriend wil dan ook mee en die kreeg al vragen ;)
     
  2. Duizend

    Duizend Lid

    9 jul 2017
    44
    31
    18
    Vrouw
    Hoe is het hier met iedereen?
    Het is weekend en dat betekent dat het bijna volgende week is, dan eindelijk de echo :D
     
  3. onkruidbloem

    onkruidbloem Actief lid

    27 jun 2017
    142
    80
    28
    Vrouw
    Leuk, op welke dag is je echo? Ik moet nog 2 weekjes geduld hebben..

    Ik voel me vandaag niet zo lekker, heb even mn dag niet. Ik vind zwanger zijn maar saai :p Normaal lekker drankjes doen in het weekend, nu misselijk op de bank. Op werk valt het ook al op. 1 collega weet het en die vertelde me dat er volop over me gespeculeerd wordt van 'volgens mij is ze zwanger' (ben wat stiller, vaak niet lekker, drink niet mee op vrijdag). Voel me er best ongemakkelijk bij. Wat zouden jullie doen, maar gewoon vertellen? Of doen of mijn neus bloed tot de 12 weken voorbij zijn?
     
  4. Duizend

    Duizend Lid

    9 jul 2017
    44
    31
    18
    Vrouw
    Ik zou sowieso je echo afwachten en dan toch doen wat jij wilt, de rest kan speculeren wat ze willen, maar het is aan jou!

    Bij ons vroeg net ook een collega of ik geen wijn wilde.... eh nee :D

    Het is volgens mij sowieso leuker als je er gewoon over kunt praten #ongeduldig

    Morgen heb ik een verjaardag, maar het is een stukje rijden dus ik ben gewoon de Bob, probleem opgelost!
     

Deel Deze Pagina