bruine afscheiding 2 weken na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Irene, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad. Ik ben daarna na de gynaecoloog geweest omdat de verloskundige zag dat er nog een klein restje was blijven zitten. 3x in het ziekenhuis geweest en het zag er elke dag beter uit. De laatste keer zei de gynaecoloog dat er nog maar zo weinig zat dat dit vanzelf weg zou gaan. Nu 1,5 week later heb ik nog steeds bruinige afscheiding. In het begin was het echt meer als een ongesteldheid en ook helder bloed, maar het werd steeds minder eigenlijk en nu nog bruine afscheiding. Is het nodig om terug te gaan naar de gynaecoloog of verloskundige om te kijken of alles weg is, of is dit normaal. En hoe lang kan en mag het duren voordat dit stopt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes

2. Banjer

Banjer Lid

25 jun 2006
    87
    0
    0
    Enschede
    Bij de eerste mk(met 12 w) duurde het ook ongeveer 2 weken, waarvan de laatste 4-5 dagen alleen bruin. Bij de tweede mk(7 wk) iets meer dan een week.

Maar als je er niet gerust bij voelt gewoon bellen met huisarts of gyn.

Sterkte de komende tijd!

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hoi Irene,

ten eerste wil ik je sterkte wensen in deze moeilijke periode,
    en als jij onzeker bent of het wel in orde is altijd een afspraak
    maken, niet twijfelen, gewoon doen.
    Niet denken dat je zeurt of wat dan ook, gewoon heen gaan en alles
    laten checken!

Groeten
    Jette

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Irene,

Wat verdrietig voor je!

Ik heb op 5 oktober een curettage gehad na een missed abortion. Na deze curettage heb ik behoorlijke bloedingen gehad (als de eerste dag van een flinke ongesteldheid) en op de ochtend van 19 oktober werd ik onder het bloed wakker, met allemaal stolsels in mijn onderbroek. Dat had ik nog nooit meegemaakt. (sorry voor het vieze verhaal). Er bleken nog een paar hele kleine weefseltjes in mijn baarmoeder te zitten en de gyn vertelde mij dat de baarmoeder daar heel heftig op reageert. M.a.w. als je zo weinig (en nu dus niets meer) bloedt, dan denk ik niet dat er nog weefsels in je baarmoeder zijn. Bruinverlies is ook oud bloed.
    Als je het zeker wil weten, laat het dan even nakijken, zoals Jette zegt.

Heel veel sterkte!

Marla

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Marla: wat zijn we het eens he?

Irene : echt als je twijfelt meis, laten nakijken dan heb je gemoedsrust, weet je dat het in orde is!
    Waarom zou je gokken met zulke situaties, je moet weten waar je aan toe bent!

liefs jette

6. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    @Jette, het wordt bijna eentonig, he? ;) hihi.

@Irene, ik hoop dat je lichaam weer snel de oude wordt!

Liefs,
    Marla

7. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Bedankt voor jullie medeleven. Ik denk dat ik morgen de verloskundige ga bellen al moet ik zeggen dat ik vandaag voor het eerst bijna nergens meer last van heb!

8. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Hallo Irene,

Ik heb hetzelfde als jij, zo te lezen. Ook ik heb twee weken geleden een miskraam gehad. In het begin was het ook bloed en stolsels, maar nu sinds een dag of 4 alleen nog maar wat bruinverlies. Ik was afgelopen vrijdag in het ziekenhuis en mij werd toen verteld dat er nog wel wat restjes zitten, maar dat het verder geen probleem is. Dus ik denk dat het nu allemaal wel bijna afgelopen is, gelukkig!

Groeten,
    Jude.

9. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hallo Jude,

Wat verschrikkelijk voor je dat je ook een miskraam hebt gehad net als ik 2 weken geleden. Ik weet hoe je je voelt. En bedankt voor je reactie. Bij mij word het nu echt steeds minder dus het zal wel goedkomen.

Groetjes

10. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Irene,

volgens mij moet je je geen zorgen maken daarin, ik ben natuurlijk geen arts, maar moest het nog aanslepen, zou ik toch eens navraag doen bij je gynae, dan ben je helemaal zeker.
    sterkte en groetjes
    flyke

Deel Deze Pagina