onverwachts zwanger van nummer 4

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Latifatje, 2 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey meiden

ik heb in juni een mirena spiraal laten zetten en blijkbaar is er iets mis gelopen en heeft mijn lichaam de mirena afgestoten . ik had hevig bloedverlies en buikkrampen maar dacht dat hoort er bij de piraal moet zich nog zetten de gyenecoloog denkt met naart toilet (grote boodschap) de mirena met het bloedverlies er is uit gegaan
    we zij dit eergisteren pas te weten gekomen en kregen dan ook een grote verassing te horen dat we bijna 6w zanger waren het hartje fikkerde zelfs al . nu over de schok heen gekomen zijn we wel heel blij maar de angst zit er ook dik in wat als nu hartje stopt hopelijk van niet en is alles gewoon goed met het ukje

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D
    Wat een leuke verrassing!

3. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Gefeliciteerd!!

4. LaNina

LaNina Actief lid

22 jun 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met het 4de wondertje op komst! Geniet ervan.

5. colaatje

colaatje Actief lid

4 aug 2012
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ken dat alleen gebruikte ik de nuvaring, en kreeg elke maand gewoon een bloeding, toen ik er uiteindelijk achter kwam was ik al 20 weken heen. weet het nu dus dik 5 weken

6. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauw, dat is schrikken!
    Maar wel gefeliciteerd.

7. Mea

Mea Lid

2 sep 2012
    80
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    En zo herkenbaar, ik ben er sinds afgelopen vrijdag achter dat ik zwanger ben, ook van nr 4! Vind het nu toch wel heel erg leuk hoor. En zo mogelijk nog spannender dan de drie voorgaande keren. Hopelijk gaat alles goed! Geniet ervan:)

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Woww das echt een verassing hahaha
    Gefeliciteerd!!

9. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    Gefeliciteerd dames.

Ik ben ook zwanger van nr 4 maar bij ons is het een bewuste keuze geweest.
    Dit word de eerste van mijn vriend dus super spannend allemaal.
    Hoe jong zijn jullie als ik vragen mag?
    Ik ben 40
    xxx

10. Latifatje

bedankt meiden!

@ danijelle ik ben net (augustus) 25 geworden

11. Mea

Mea Lid

2 sep 2012
    80
    0
    0
    Hoi,

Danijelle ook proficiat! Wanneer ben je uitgerekend? En hoe oud zijn de andere kids? Heb jij al een echo gehad?
    ,
    Latifatje voel je je goed? Wanneer heb je evt weer een echo? Weten de andere kids het al?

Ik ben 32 jaar, mijn andere kids zijn 7, 5 en 2 jaar. Zij weten het nog niet hoor, ik wil eerst even afwachten of het goed mag gaan, had vanmorgen wat bloedverlies, nu is het weer over gelukkig, maar het blijft spannend vind ik! Maar ik blijf positief, kan het toch niet beïnvloeden.
    Groetjes

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik ook zwanger na afstoten van mirenaspiraal nu 2 jaar geleden.
    Onze andere 3 kinderen waren al "groot".
    En zie mijn banner, we hebben nog een prinsje gekregen!

13. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Gefeliciteerd Lafitatje! Leuk hoor... een vierde, al is 't onverwachts. Vinden je man en kids het leuk denk je? Ik hoop dat je je goed voelt.

14. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    @mea, ik ben op 30 april uitgerekend en heb nog geen echo gehad. Ik heb 17 sept de eerste afspraak bij me verloskundige en 18 sept de eerste echo.
    Mijn andere kids zijn 12, 8 en 4 jaar. Alle 3 jongens.

xxx

15. Latifatje

@ mama jude ja men man ws ook wel geschrokken maar wel blij terwijl hij eigenlijk nooit een vierde wou de oudste beseft het al echt ze moet het dan ook eens aan iedereen verklappen dat mama een baby in de buik heeft
    gisteren was ze een koek aan het eten en ik moest men trui omhoog doen van haar en hield ze de koek tegen men buik en zei "baby ook koek hebben" zo lief
    het enigste waarvoor ikmezelf een beetje haat is dat ik me altijd zorgen moet maken en ik altijd met angst zit heb dat met alle zw gehad(heb 2 mk gehad) . het blijft mar in men hoofd hangen dat ik op 17 september ineens geen hartje meer ga zien pff tijd gaat traag als je wacht naar je afspraak

16. danijelle

danijelle Actief lid

11 aug 2011
    146
    0
    0
    ik ben huismoeder
    brabant
    @latifatje, ik zit ook met die angst. heb in dec een miskraam gehad. heb toen geen echo gehad, was dat maar zo dan hadden ze meteen gezien dat het met 7 wkn en 5 dagen was gestopt.
    Ze hadden het pas ontdekt met de 11 wkn echo, toen nog een week later echo in het ziekenhuis en toen een week later de curretage.
    Nu krijg ik wel met 8 wkn een echo en kan je wel zeggen dat de schrik er goed inzit.
    Moed houden en wachten....

xxxx

Deel Deze Pagina