Hallo dames Ik ben eindelijk na een jaar oefenen en zh bezoeken en ik eindelijk in erwachting van ons eerste kindje! Ik besef het nog steeds niet heb bloed laten prikken eergister en was eindelijk positief!! Ik het besef moet nog komen.. om precies te zijn 4 weken en 3 dagen nu! Ik voel me.verder prima maar wil het liefst iedere dag testen om te kijken of het er nog is... Hebben jullie daar ook.last van? Bij ieder krampje denk ik o het gaat niet goed. Ben ik de enigste die hier last van heeft?? Voel.me er zo onzeker door! Ik kijk uit naar jullie reacties
Gefeliciteerd!!! Wat een mooi nieuws na een jaar geduld! Het is heel normaal hoor dat je je zorgen maakt... ik ga ook alles gelijk opzoeken De echo's geven toch steeds wat geruststelling! Blijven testen heeft eigenlijk geen zin, want het hormoon blijft ook nog een tijdje aanwezig als het fout gaat... Eens je wat kwaaltjes krijgt, zal je misschien ook geruster zijn. Ik ben zeer misselijk vanaf week 6. En hoewel ik mij al verschrikkelijk heb gevoeld, gaf het mij toch ook wat geruststelling. Al mag het nu wel gaan beteren! Heel veel succes met je zwangerschap! En als je echt twijfelt over iets, gewoon even je gyn bellen!
Dankje wel !!! Ik kan her nog steeds niet geloven hihi. Oké ja bij de 8e week krijg ik me eerste ego dus nog even geduld helaas. O egt dat wist ik niet dat dat de tests . Posiief blijven. Heb de gynocoloo gebeld en ze zei alleen als je egt krampen krijgt e bloed verlies dan is het foute boel. Dus hou ik me daar maar bij hihi. Nou ben benieuwd wat mij kwaaltjes hihi.
Ik kon het ook niet geloven en heb tot 10 weken 2x per week getest. Gewoon met die van die action. Het gaf mij zoveel rust.
ik ben zelf ook voor de eerste keer zwanger ..... het is allemaal nieuw ... heb enkele boeken gekocht want dat kon ik niet laten. maar ik heb toen wel 4 tests gedaan ...zekerheid boven alles. In de weken erna keek ik bij ieder toiletbezoek of ik geen bloed verloor . Ik had wel wat bruin verlies, oud bloed. Verder ging alles uitstekend . De echo's zijn ook nu nog steeds een geruststelling.
Oh ik herken het helemaal! In juli was het de errste keer raak maar ging mis met bijna 5 weken. Nu toch wel erg onzeker. Toen had ik heel veel buikkrampen en nu alleen gevoelige borsten en soms een krampje. Heb er ook al heel wat testen doorheen gegooid om te zien dat het echt zo is!! Ik heb de 29e mijn eerste echo, zo spannend!!!
De onzekerheid hoort er (vaak) echt bij. Het vertrouwen zal mettertijd gaan groeien. Ik wens je een fijne zwangerschap toe, en uiteraard GEFELICITEERD!!
Gefeliciteerd! Wat Deirdre zegt heb ik ook, elk toiletbezoek checken op bloedverlies. Ik heb wel wat klachten, voornamelijk misselijkheid en zo nu en dan krampen.