hihi ik moet het even kwijt maar de eerste keer geklust!! Hihi tjonge ik vond het toch wel spannend joh! Ik zei tegen me vriend of ie toch niet een condoom moest gebruiken... nee hoor was zijn antwoord! Toch wel een gek gevoel joh! Maar wel leuk natuurlijk! ik heb vanacht maar 4uurtjes geslapen! hihi hoezo spanning?? !! Wel leuk, me vriend zegt net; wat vind je van de naam Donny. Ik zo-> bah! dat word me nog wat met die namen!
haha geweldig kan me je gevoel helemaal voorstellen!! En die namen dat komt vast goed. Mijn man en ik verschillen ook enorm qua namen maar we zijn er toch uitgekomen.
hoi anniek leuk om te lezen altijd spannend maare van die namen hihi wij hebben twee dochters en eigenlijk nooit geen jongensnaam gehad nu willen we doorgaan voor n stammetje [meisje is ook welkom hoor heb ik al n naam voor] en mijn man heeft altijd geroepen "als t een jongen word noemen we m Hendrik Jan Jaap!! arm kind hoop toch maar weer op n meisje
ben ik weer ff.... dan is donny toch wel n leuke naam vergeleken bij de briljante ingeving van mijn man ... komt wel goed met de namen denk ik toch?
Leuk he, vrijen 'voor het echie'? Geeft toch een extra dimensie eraan vind ik. Theoretisch gezien kan het na elke keer raak zijn. Spannend voor jullie, veel succes en natuurlijk veel 'klusplezier' Groetjes, Wendy
dat jewel meiden! jullie zijn schatten! Geweldig dat ik hier me hart kan luchten! Hihi soms wil ik het wel van de daken schreeuwen!