Ik ben vandaag precies 12 weken. Ik pakte net Daan uit zijn bed en voelde wat knappe in me buik. Het deed best wel zeer en toen ik op de wc zat veegde ik helder rood bloed. Is dit ernstig. Ik ben alleen nog maar bij de gyn geweest en nog niet bij de vk das pas de 15e.
Gelijk je gynaecoloog bellen meid, is het veel helder bloed? Misschien heeft het ook wel niks te betekenen, maar ja zou toch maar even bellen.. succes..
ik zou zeker bellen. maar mss om je even gerust te stellen als je geen krampen hebt kan het ook een adertje zijn geweest maar zeker bellen hoor.
Ik zou ook zeker even bellen. Beter te vaak, dan te weinig! Horen we de uitslag nog? spannend voor je!
heb naar de vk gebeld mocht eerst pas morgen om 3 uur komen. Daarna naar de gyn die hebben de hele middag werk op de ok de assistente heeft naar de vk gebeld en mag er over een uurtje komen. Ik meld me weer als ik terug ben.
Ik ben eindelijk terug ik was direct aan de beurt op de echo kon ze niks zien geen kloppend hartje atans. ze heeft gelijk naar de gyn gebeld en kon direct komen. Daar stond ook al gelijk een gyn klaar bij de verloskamers. eerst via buiten een echo gemaakt toen ook niks te zien en via inwendig wel en daar zagen we onze spuit ze kon het slecht zien door een gekantelde baarmoeder alles was goed en konden niet echt iets zien. bij de baby. moet me wel een week rustig houden omdat ze via inwendig onderzoek ook geen gesprongen vaatjes konden vinden. dus we kunnen weer gelukkig rustig ademhalen