heel veel sterkte gewenst met het verlies van je vader. kerst zou voor jullie nooit meer hetzelfde zijn
Lieve Kelly, wat verschrikkelijk voor jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou, je man, kindjes en de hele familie...
Heel veel sterkte! Hij heeft gelukkig nog mogen horen dat jullie weer in verwachting zijn en nog een dochtertje krijgen... dat lijkt me wel een fijne gedachte...
Wat verschrikkelijk voor jullie . En dat nog wel op eerste kerstdag.. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Dames, Bedankt voor jullie medeleven, reacties en lieve berichtjes! Wat is een forum als dit toch fijn. Je zet er een bericht op en meteen krijg je zoveel reacties. Erg lief van jullie, echt echt echt heel fijn! Gelukkig heb ik 2 weken geleden mijn vader en moeder meegenomen naar de vroege pretecho om het geslacht te bepalen. Hij en ik waren de enige die zeiden dat het weer een meisje werd. Voor de rest dacht iedereen een zoon. Zijn gezicht toen bleek dat het inderdaad een meisje werd vergeet ik nooit meer! Hij lachte en knipoogte naar me en zei later, "zie je nou! Papa weet echt wel wat hij zegt!" schitterend .... Vijf minuten later kreeg ik een prachtig kerststuk met roze dingetjes erin, zo zeker was hij van zijn zaak .... Terwijl ik dit schrijf rollen de tranen in mijn toetsenbord ... Meiden, nogmaals bedankt voor jullie reacties! Liefs van Kelly xxx
gecondoleerd.. wat fijn je dat je vader die echo wel heeft mogen meemaken.. een moment dat je voor altijd zal koesteren.