Jeetje wat vreselijk zeg Gecondoleerd met dit grote verlies. Wat vreselijk om je vader te verliezen. Heel erg veel sterkte. Dikke knuffel
Gecondoleerd meid! Weet helaas waar je doorheen moet.... Heel veel kracht en sterkte voor nu en de komende tijd
Gecondoleerd met dit grote verlies. Ik vind het heel knap en sterk van jullie dat jullie tot het laatst bij hem zijn gebleven. Ik weet hoe zwaar het is, wij hebben afgelopen maart afscheid moeten nemen van mijn man zijn neef. En ik weet van hem dat hij het heel erg fijn vond dat mijn man en zijn moeder en een vriend erbij waren tot op het laatst. Ik wens jou en je hele familie kracht en sterkte toe de komende tijd.
Jeetje meid!! Wat heftig en wat een verdriet.... geen woorden voor!! Het leven kan zo oneerlijk zijn... Gecondoleerd en heel veel sterkte in deze onwijs moeilijke tijd
Hoe gaat het nu met je Kelly? Vandaag of morgen zal het afscheid zijn? Ik wens je nog even wat extra veel sterkte en moed toe.
Gecondoleerd, en veel sterkte voor jou en je familie. Mijn vader is zelf 2 jaar geleden overleden, 4 weken voordat hij voor het eerst opa zou worden. Het is echt onwijs #$&%$*. Veel sterkte in deze periode waarin vanalles geregeld moet worden, maar vooral ook voor de periode daarna.
Ha Meiden, Donderdag hebben wij mijn vader begraven. Een hele heftige dag met onwijs veel verdriet. Wat een verschrikkelijk iets zeg! En gister oud & nieuw was de slechtste jaarwisseling die ik ooit heb gehad. Alleen maar tranen en de klok vooruit kijken totdat het na twaalven was en ik naar bed kon. Nu weer proberen de positieve dingen te zien in het leven, zoals mijn dochter en kindje in mijn buik natuurlijk. Maar dames ... het valt niet mee! xxx Kelly
Ik wil je heel veel sterkte en vooral heel veel kracht toewensen met het verwerken van die grote verlies!
slikt.. !! .. en huilt oo meid wat erg ! gecondoleerd.. ! zo word je idd even terug op de grond gezet.. ! maar probeer te genieten van je wonders.. dat zou je vader ook gewild hebben .. hij kijkt mee.. vanaf boven .. kijk diep in je hart en je zal je vader vinden .. ! sterkte met de komende tijd !
Heel veel sterkte! Helaas heb ik van 5 tot 7 december hetzelfde meegemaakt bij mijn schoonvader! Het duurde bij hem heeeeeeel erg lang voordat zijn lichaam eindelijk opgaf! Hij had longvlieskanker door de asbest! Hele dikke knuffel voor jullie!
Meid, heel veel sterkte!! Er zal altijd een grote leegte zijn maar ik hoop voor je dat je die leegte een beetje kunt vullen met mooie herinneringen. Dikke knuffel.
Lieve Kelly, ik ken je niet, maar ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen met dit verlies. Vertel je kindjes ( want ik zie dat je zwanger bent) maar heel vaak over hun opa. Zo zal hij altijd voort blijven leven