1e kerstversiering gespot!

Discussie in 'De lounge' gestart door soeza, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soeza

soeza Niet meer actief

Loop net met de kindjes door onze straat, zie ik bij de buurvrouw de kerstversiering al hangen :$ compleet met kerstbomen incl lichtjes op de ramen!
    Lekker vroeg haha, als ik nu al de kerstversiering ga ophangen ben ik het begin december al beu denk ik :D

Nog meer buurvrouwen als in kerstsfeer?

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Leuk juist :D Maar wij zijn dit jaar niet thuis met kerst dus hangen niets op..

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niet gespot... paar jaar geleden wel, vroegst wat ik heb gezien was 4 november....

4. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    Bij ons tegenover hingen 2 weken geleden al de flikkerlampjes aan het balkon

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ken iemand die het al 2 weken (!!) heeft staan/hangen :$ Nou echt.. Niets voor mij. Eerst Sinterklaas en dat maandje dat het dan staat vind ik het echt heel erg gezellig, maar hoef het nu echt nog niet in huis hoor.

6. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Hier hangen de straten al vol met kerstverlichting. Hebben in onze stad nog niet de officiele "turning on of the lights" gehad, dus zijn ze nog niet aan elke avond. London al wel...vind het ook rijkelijk vroeg elk jaar! Hier in huis komt geen kerstbal of licht in zicht tot 6 December. :D Ben het anders idd al beu voordat het kerst is haha! Ben meestal wel een van de laatste hier in de straat. Ach ja. :D Vind het wel altijd gezellig December. :)

7. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Wel een beetje vroeg, maar wou dat het al zover was:D
    Vind het altijd zo gezellig al die lampjes in huis als het aan mij lag dan mag het wel de hele jaar de boom er staan, maar denk i.d.d. dat je er wel eens zat van zal gaan worden dan.
    De dag na sinterklaas gaat bij mij altijd gelijk de boom op tot 3 weken na oud en nieuw:D

Bij ons ook al de eerste lampjes gespot vorige week, mensen hadden de kerstverlichting voor buiten al aan. en bij een ander heb ik de kerstversiering ook al voor het raam zien hangen voor 2 weken terug, heb wel eens op tv gezien dat een vrouw altijd 3 maand voor de kerst al bezig ging om haar hele huis kerst klaar te maken haha;)

8. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik ga ook snel de kerstboom opzetten, we hebben hem vorige week gekocht en wil hem nu dus gaan zetten en versieren (en evt. versiering bijkopen, is eerste jaar dat we een boom zetten). Zo leuk! Misschien ga ik mijn pa en vriendin als tip voor Meneer voor de Sint een kerststal in het oor fluisteren (little people of playmobil of zo, iets dat niet stuk valt in elk geval).

9. soeza

soeza Niet meer actief

Whaha en ik dacht nog wel dat mijn buurvrouw vroeg was dit jaar, zijn er al veel meer mensen :D

Ik vind het ook altijd super gezellig, overal die lichtjes en kaarsjes, maar stiekem ben ik altijd blij dat het weer weg is, de dag na kerst haal ik altijd alles altijd alweer weg :)

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Na sinterklaas eerder niet! Hallo net 7 miljoen mensen voor zwarte piet gegaan en dan het feest overslaan??

Wij gaan zaterdag de intocht bekijken en daarna een stoomboot knutselen ;)

11. tuc

tuc Niet meer actief

Vreselijk he...vind het ook echt belachelijk. Voor de sint weg is geen kerstversiering. In ons oude dorp was 1 vrouw helemaal gek, die had het voor mijm dochters verjaardag al hangen: 23 oktober.

ik vind het echt belachelijk om nu je kerstversiering al te hangen.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier komt ook altijd de versiering op 6 december tevoorschijn en op 6 januari (met 3 koningen) halen we het weer weg. Ik vind het hartstikke leuk, maar dan vind ik het wel weer mooi geweest hoor.

In de flat hierachter hadden ze vorige jaar met de kerst een enorme stenen kerstman op het balkon gezet (nog groter dan een mens volgens mij en zeker een stuk dikker ;)) en die hebben ze pas in juni weggehaald. Ben benieuwd wanneer die weer voor de dag komt.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat was dus ook het eerste wat ik dacht vanmorgen toen ik boodschappen ging doen.
    In het winkelcentrum hingen de 1e stroken met verlichting alweer aan het plafond.

14. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    Wij hebben buiten op het hek een lichtslang.
    Die hangen we altijd voor 11 november op.

De echte kerstverlichting en versiering komt het weekend na 5/12

15. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Onze buren ook al.... alles hangt en staat al. Al 2 weken.

16. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Als ik geen dochter had had de boom hier ook al gestaan maar nu wacht ik toch echt tot na Sinterklaas :)
    Heb al wel versiering gezien, vind het leuk.

17. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Toen ik geen kinderen had stond de kerstversiering ook al in november. Nu wacht ik braaf tot de Sint geweest is hoewel het wel al kriebelt om de versiering boven te halen.

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Gisteren avond moest ik werken en toen zag ik onderweg ook al een gevel behangen met rendieren en lichtjes haha

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij hebben hier een buurvrouw en die heeft de kerstversiering binnen 365 dagen per jaar hangen. De buiten versiering zal ook vast snel komen.

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    1 dec zet ik alles neer en meestal 30 dec alles weg! Als oud en nieuw bij ons thuis word gevierd laat ik t staan tot 2 januari!

Deel Deze Pagina