1e kerstversiering gespot!

Discussie in 'De lounge' gestart door soeza, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb de eerste kerstversiering hier in de buurt 3 weken geleden al gespot.

Hoe erg ik er ook van houd, wij wachten tot na het heerlijk avondje hoor :)

Wij hebben wel vanaf het moment dat de wintertijd ingaat gezellig lampjes in de tuin aan. Maar dat is niet in de vorm van kerstgerelateerde dingen ;)
    Gewoon een neutrale krans en lampjes.

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Bij mijn oom staat de kerstboom er het hele jaar :D

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ooooh, kerst in Londen! Geweldig! :D *jaloers*

4. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Heb al wel wat kerstspulletjes gekocht, dit blijft echt in de kast tot na 5 december

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    vorig jaar stond de boom hier ook al vrij vroeg. Maar goed toen was ik me een potje ziek continue en heb toen op een goeie dag de boom versierd. Met kerst lag ik in het ziekenhuis dus niet veel van meegemaakt. Dit jaar denk ik ook wel weer op tijd de boom, vanaf volgens jaar denk ik niet meer, dan is de kleine ook weer wat groter en gaan we wel sinterklaas vieren.

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Prima toch. Vind het altijd super gezellig staan en niet iedereen viert Sinterklaas.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

8. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    In mijn vorige woonplaats was er iemand die elk jaar in september het hele appartement al in kerstsfeer had. En niet een klein beetje, nee echt volledig van binnen en buiten alles al kerst.

Wij doen het meestal meteen het weekend na sinterklaas. Dan heb ik er zin en kan ik niet wachten tot de boom staat. Maar na de kerst wil ik em ook zo snel mogelijk weer weg hebben en ben ik het alweer zat.

9. Deliana

Deliana Niet meer actief

In het winkelcentrum is hier van de week de kerstverlichting opgehangen.

Een straat verderop laten ze de verlichting (lampjes langs de ramen) gewoon het hele jaar hangen. Er staat zelfs zo'n boom met lampjes (zo'n trapjes ding) in de vensterbank :D

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Vorig jaar woonden we even bij een tante van mijn man. Zij wou de kerstboom al half November, ik mocht het doen met ons zoontje. Maar ik heb een hekel aan kerstboom optuigen en versiering ophangen. Toevallig kwam ons nichtje langs en zij heeft het gedaan.

Jaar ervoor heb ik niks gedaan, zoontje was toen nog maar 4 maand dus die had dat niet door.

En dit jaar... Ik heb niet eens een kerstboom of versiering... Schoonzus heeft al gezegd dat we haar 'oude' kerstboom mogen hebben (zij koopt elk jaar ongeveer wel een nieuwe). Met wat geluk heeft ze er ook nog wat versiering bij, anders zal het niet echt veel worden, vind het zo'n zonde van het geld (maar dat zal ook wel zijn omdat ik gewoon geen kerstmens ben).

Ook weer proberen nichtje te strikken om de boom dan te doen. Het enige waar ik van hou is alles af te breken na kerst, liefst al de avond van 25 december.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik zat er gisteren ook aan te denken, maar heb nog geen kerstbomen man zien staan, dus daar wacht ik op :)

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik zag het op Facebook al bij iemand. Tja ieder voor zich. Mijn ding is het niet. Eerst Sinterklaas vind ik.

13. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Haha! Heb het ook maar op tv gezien hoor. :) Zitten 35min met de trein van hartje London vandaan (London zelf is niet te betalen), maar mijn man werkt er dus die zal het al wel gezien hebben denk ik. :) Al mis ik natuurlijk mijn grote vriend de Sint wel. :) Vandaar geen boom in huis tot na Sinterklaas. De kerstmarkt in onze plaats is 1 december, maar ik denk dat hij het me wel vergeeft dat ik er heen ga hahaha! ;) Veel te druk met al die schoenen die gevuld moeten worden hahaha! ;)

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier tot 5dec geen boom, maar 6dec begin ik toch echt met aankleden voor de kerst (weekend erna de boom altijd). Maar klaasje gaat voor hoor!

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ah zo. Maar toch niet verkeerd hoor 35 treinminuten vanaf hartje Londen! :) Veel Kerst-en Sint plezier! :)

16. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Mijn oma zette hem (toen de kleinkinderen niet meer geloofde) een week voor Sinterklaas en dan was heel de week de gordijnen dicht. Omdat ze het sneu vond voor de buurtkindjes hahaha.

17. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ja! Op de hoek staat de kerstboom al 2 weken in de huiskamer, incl lampjes, slingers, sneeuwpoppen e.d. Zachtjes aan beginnen ze ook de buitenboel al te versieren:cool:

18. Maia

Maia Niet meer actief

ik kreeg vandaag mijn eerste kerstkaart al binnen :)
    zelf wacht ik tot na 5 december.

19. Imensa

Imensa Niet meer actief

Mijn buurman heeft elke dag van het jaar kerstlampjes aan.

20. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Dat is wel heeeeeeeeeeeeel vroeg haha

Deel Deze Pagina