Ook al ben ik geen hardcore-sint-liefhebber vind ik niet dat je het ethisch kunt verantwoorden om alvast kerstversiering op te hangen of iets dergelijks, als de Sint nog niet weg is. Lampjes oké, maar ik ben dan ook lampjes-fan en vind die het hele jaar door wel kunnen! Zolang het maar geen echte kerstversiering is, maar winterversiering!
ik heb wel al de raamstickers (sneeuwvlokken) opgehangen. Dochter was al druk bezig, die had ze gevonden op een plek waarvan ik dacht dat ziet ze niet... Morgen ff het verlichte takkenboompje erin. Volgende week begin ik wel met mijn kerstdorpje, maar dan zonder de kerstdingen. Dus gewoon de huisje met sneeuwlandschap. Kerstboom zet ik elk jaar op 5 december 's avonds op. Ben nu al benieuwd naar het gezicht van mijn dochter
Hier komt de boom een dag na sinterklaas te staan. Gezellig! Maar als iemand er nu al van wil genieten doen toch?
Hier in het winkelcentrum was het ook al begin november zo ver. Er hangen wel pieten in de lichtslingers, maar ook dat vond ik wel erg vroeg. Bij mij is het zo: voor de intocht geen sintspullen (ook geen kruidnootjes bijv) in huis. 1 dec. mogen de eerste lampjes buiten opgehangen worden en 6 dec. mag de boom komen en de versiering binnen.
Haha onze buurman heeft de kerstboom al 3 weken staan, en zijn boompje in de voortuin is savonds ook alweer mooi verlicht met kerstlampjes hahaha inmiddels zijn we het wel van hem gewend, met sint maarten afgelopen maandag had hij de kerstboom uit, ik vroeg hem waarom maar dat kon toch echt niet met sint maarten! Haha ik vind het wel leuk