haay ik ben nu 5 weken zwanger en merk er eigenlijk niks van het enige symptoom is eigenlijk dat mijn tepels een beetje gevoelig zijn en dit is 3 dagen na mijn nod begonnen. geen misselijkheid, niet moe, niet vaak plassen.. ik heb echt twee keer getest en ben echt zwanger, mijn urine ruikt wel iets sterker trouwens. herkennen zich hier nog meer meiden in? dan kunnen we elkaar op de hoogte houden van eventuele symptomen die erbij komen en in welke week.
wij gaan trouwens maandag op vakantie met mijn ouders, het is dan wel handig dat ik weinig symp heb, want we willen het pas na de vakantie vertellen. en anders ben ik bang dat mijn moeder het aan me merkt. maarja als ik zelf al weinig merk.. haha dan kunnen we het nog mooi even geheim houden!
Gefeliciteerd meis. Gelukkig heb je weinig klachten. Maar dat kan nog komen hoor. Ik had voor mijn NOD veel klachten en wist dus zeker dat ik zwanger was. Maar de klachten die ik toen had verdwenen toen ik positief had getest. (Paar dagen later). En twee weken later was ik me toch misselijk en moe. Last van mijn borsten heb ik weinig gehad gelukkig. En bij mij waren alle klachten ook zo goed als verdwenen bij week 9. Geniet ervan, en van je vakantie. En moeders weten zoiets hoor. Mijn moeder wist het al toen ik net positief teste. Hoe??? Moeder instinct denk ik! xxx
dank je, ik heb 3 dagen na mijn nod en 6 dagen na mijn nod voor een tweede keer getest (zie album) wanneer ga jij testen? en voel je iets?
gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zou niet te hard roepen dat je weinig klachten hebt. Voor je het weet is het zover. Heb het zelf aan den lijve ondervonden. Eerst alleen wat gevoelige borsten en trekkerig gevoel in buik. Vanaf week 7 ontzettend misselijk en ben ik nog steeds. Bijna elke dag hang ik boven de pot. Hoop dat dit voor je bespaart blijft en dat je een goede zwangerschap hebt. groetjes Angela
probeer te genieten, sommige beginnen al voor de nod-dag, de andere pas met 9 week en sommige hebben de hele zwangerschap amper kwaaltjes. Geniet nu het nog kan voor je het weet krijg je wel kwaaltjes.
dat is ook zo, nu eerst lekker met vakantie en dan is het helamaal fijn om zo weinig symptomen te hebben.
Hoi hoi, Ik heb wel wat klachtjes....gevoelige/pijnlijke borsten, misselijk, maar steeds met vlagen en de hele dag door, weinig eetlust, en de ene dag heel erg moe, de andere dag kan ik bergen verzetten. Soms een soort van spierpijn in mijn onderbuik, en kan erg moeilijk naar de wc (plassen gaat daarentegen prima ) En de 1e paar dagen na mijn NOD knallende hoofdpijn, heb altijd hele erge migraine maar daar ben ik nu vanaf!! Dus voorlopig mag ik niet klagen!! Geniet allemaal lekker van jullie zwangerschap! Groetjes, Agaath
Hier ook iemand met ( nog ) weinig klachten. Het begon voor NOD met een jeukende buik en harde ontlasting. Iets wat ik normaal nooit heb, maar goed waren dan ook al 10 maand bezig en elke maand dacht ik; ik ben zwanger! Het besef kwam pas na de 4e test van CB digitaal. Nog steeds weinig klachten. Het enige wat ik heb is; Gevoelige borsten, Jeukende buik, Met vlagen misselijk bijv; als ik knakworsten ruik! Moe En obsipatie. Maar wat niet is, kan nog komen natuurlijk!
Geniet er nu nog maar van. Bij mij kwamen de kwalen vanaf week 6 en vanaf week 9 is het niet meer leuk. Ik hang meerdere malen per dag boven de wc, ben de hele dag door vies misselijk, lichte hoofdpijn etcetc. Dus hoop voor jou dat het niet zo ver hoeft te komen
Hey, Bij mij begonnen de echte symptomen zoals misselijkheid en enorme moeheid rond de 6e week. Ieder mens is natuurlijk anders en sommige mensen hebben inderdaad he-le-maal nergens geen last van. Op sommige momenten zou ik graag met die mensen willen ruilen. Wel had ik voor mijn nod al heel erg last van mijn borsten, dit is gelukkig al iets minder aan het worden. Fijne vakantie. Kussie
gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet ervan dat je geen symptomen hebt zou ik zeggen. ik had dat ook niet alleen heeel heel heel veel eten. niet misselijk niks. toen ik 12 weken zwangers was dacht ik: zo dat ben ik mooi doorgekomen niet spugen enz, want nu komt dat niet meer. 12wkn en 1 dag hing ik boven de wc. heeft tot ongeveer 20 wkn geduurd. dus uh het kan nog hoor
@Lalalamon. Ik heb al heel de zwangerschap weinig klachten. Ik had ook alleen maar gevoelige tepels en verder nergens last van. Nu nog niet...hoewel de hormonen nu een beetje beginnen op te spelen.. Geen zorgen maken dus! Iedere zwangerschap is anders! Fijne vakantie!!!
Met vijf weken voelde ik ook niet zoveel. Meer moe, wel pijnlijke borsten, maar NIKS in vergelijking met wat me vanaf 6-7 weken te wachten stond. Dat begon met afkeer van sommig eten, en dat werd al snel misselijkheid, alles vinden stinken, naar constante misselijkheid en zo belabberd dat ik me ziek heb gemeld (vooral in week 10). Nu begint het iets af te nemen, wat een opluchting. Wees maar blij zo lang het er nog niet is, zou ik zeggen
Ik ben tot op heden helemaal nie misselijk geweest! Af en toe wel beroerd en vreselijk moe geweest en gevoelige borsten maar voor de rest nergens last van gehad! Ik ben nu nog wel snel moe en mn borsten zijn nog steeds gevoelig maar voor de rest heb ik geen kwaaltjes.. O jawel, ik heb sinds deze week veel last van rugpijn onder in m'n rug.. Sterkte ermee! Liefs
Ik heb nu ook nog helemaal geen klachten, het is dat de test positief was Maar ik maak me hier geen zorgen over, want de 1e zwangerschap heb ik ook zonder al teveel kwaaltjes doorlopen. Toen kreeg ik rond een week of 6/7 af en toe zo'n weeig gevoel, duurde maar een paar weekjes. Verder nooit gevoelige borsten gehad. Het enige waaraan je het ook kon zien was dat mijn aders op en boven mijn borsten echt helderblauw werden, dat is nu ook al een beetje. Nou, probeer er iig van te genieten en alvast een fijne vakantie!
Wat grappig dat jij ook niet van knakworsten houdt. Ik heb het ook. In het begin heb ik worstenbroodjes gemaakt (met knakworst) en was toen heel erg misselijk. Dus elke keer als ik maar er aan denk of ze ruik word ik weer misselijk. Ook al ben ik allang over de misselijkheid heen. LOL Heb het trouwens ook met kiwi en tandpasta. Kon de eerste maanden geen tanden poetsen, kreeg de smaak toch niet uit mijn mond. (Maar ja, zonder tandenpoetsen kun je ook niet). xxx
Haha, nou hopen dat ik dat dan weer niet krijg met tandpasta! Of kiwi! Knakworsten vind ik over 't algemeen op z'n tijd best lekker! Vooral die van de lidle! Nu had m'n schoonzusje die gisteren avond nog gemaakt, maar lag half de kokhalzen over de bank heen! Ik ben er de hele nacht niet goed van geweest! Bah! Nu maar hopen dat het daar bij blijft.
Nog een met weinig klachten, eerste weken had ik wel wat meer last. Voor mijn NOD en begin week 4 en 5 had ik veel last van buikpijn, bij vlagen misselijk. Nu af en toe misselijk, inderdaad als ik bepaald voedsel ruik en vooral moe. Die moeheid overvalt mij dan ineens, hebben meer meiden hier last van. Lijkt wel of het vlammetje van de ene op de andere minuut ineens op is. Verder af en toe wel wat krampjes in mijn buik. Succes allemaal!