Ik heb heel de dag een trekkerig/ soort spierpijn achtig gevoel in mijn liezen..is dit een zwangerschaps kwaaltje of puur toeval? (heb het al een week..) x
Ha Anna123! Ik heb precies hetzelfde gevoel, vooral rechts. Het is echt zo'n zeurderig gevoel de hele dag door. Vandaag is ook links begonnen met vlagen. Heb jij verder nog ergens last van?
ooo echt waar??? Dacht al dat ik iets raars had joh! Weet net dat ik zwanger ben en dacht....zal misschien gewoon toeval zijn! ja het is echt zeurderig... Verder heb ik nergens last van eigenlijk... jullie? x
Uhm... ik kan volgende week pas testen helaas! Ik hoop dat ik ook zwanger ben natuurlijk. Nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Lekker er van gaan genieten nu. Ik heb vlagen van misselijkheid, hoef niet te kokhalzen ofzo maar beetje vaag gevoel... moet er wel van boeren ( beetje rare omschrijving zo hi hi ) Verder zijn mijn benen 's avonds zeurderig moe, maar dat heb ik wel vaker gehad. Ik probeer mezelf niet gek te maken maar die hormonen maken het niet makkelijk!
Ik heb ook weer last van me liezen...echt van die steken prikken...heel apart...herken het van me eerste zwangerschap. Donderdag testen....ben benieuwd...voel wel wat minder in me buik zelf zeg maar...maar die is natuurlijk mega graat geweest dus de rek is er uit....maar die steken komen steeds vaker. Alleen me temp is niet zo hoog...dus afwachten maar8)
hier ook af en toe een soort spierpijn gevoel in de liezen en boven benen voelt een beetje vreemd ... maar wel een goed teken zo te lezen hier
ja dat heb ik ook!!!!!!!!! lijkt af en toe ook wel alsof er een balletje in mijn lies zit... heel gek... maar is dan toch een trekgevoel inderdaad. en mega veel plassen moet ik ook........
Spannend allemaal! Ik had gisteren de hele dag last van dit trekkerig gevoel in mijn rechterlies..en had geen idee wat het kon betekenen. Hoop iets goeds! Veel succes meiden!
Ik blijf nog steeds in verwarring, mijn NOD nadert, gisteren na de middag geen pijn meer in de lies, maar wel een ongi-gevoel. Gisterenavond niks? En de hele dag al weer dat gevoel in mijn lies.. Bij jullie nog veranderingen/nieuws?
SaschaH, dat ongesteld-gevoel: ik had dat ook rond de tijd dat ik ongesteld moest worden, terwijl ik dus net zwanger was (en toen nog niet wist). Ik kreeg zelfs alweer de maandelijkse neigingen om gerechtvaardigd veel chocola te eten (mijn man zegt dan 'hier, nu mag het' haha). Maar achteraf was ik dus zwanger (en nu moet ik niet meer denken aan chocola, bah).