Hopelijk dat iemand bij een beetje kan helpen met het volgende. Op 29 juli j.l heb ik een miskraam gehad. De bloeding duurde ong. tot 2 a 3 augustus. Op zaterdag 27 juli moest ik voor controle naar 't ZK, daar ook bloed laten prikken en HCG zat al op 10. De gyn zei; over 2 a 3 dagen zal het op <5 zitten zoals 't hoort. Vorige week maandag 10e had ik na het plassen een rose veeg bij 't afvegen. Ik had de gyn gebeld en die zij dat het evt. nog een na veeg was van de miskraam. Dit zelf geloofde ik niet, want zo voelde het niet. Ik kan nu nergens een peil op trekken, want de 12e had ik draderige afscheiding, dat duid bij mij dat mijn ei binnen 2 dagen er aan zit te komen. Maar normaal gesproken heb ik 2 dagen na mijn ei meteen gevoelige borsten. Maar goed, mijn vraag dus! Wat zou nou die veeg kunnen zijn? Mijn vorige zwangerschaps kwalen waren; jeuk aan mn buik en niet kunnen poepen en 3 dagen voor NOD gevoelige borsten. Inmiddels sinds 2 dagen heb ik weer precies 't zelfde! Wie o wie heeft een idee!!
Daar zat ik ook al aan te denken, maar het lijkt me ON-mogelijk om na een paar dagen na de MK een eisprong te krijgen. En dan bedoel ik ook een kleine week meteen na de bloeding. Een vriendin van mij had 't overig wel, die heeft na "3 weken" positief getest. Toen bleek ze al vier weken zwanger te zijn.
je hoort wel vaker dat je na een mk heel erg vruchtbaar bent dus het kan idd zijn dat je alweer zwanger bent .. doe anders een test slaat die posi aan dan weet je het bijna zeker .. die hele nieuwe van predictor slaat posi aan vanaf 12 hcg .. want hoelang is het geleden dat je de bloedtest heb gehad ? want die stond op 10 toch ? succes
Wat spannend, dat zou toch fantastisch zijn! Ben erg benieuwd, ik had een testje gedaan als ik jou was...! Heb je na je miskraam ook getest om te kijken of je al weer negaief test? Heb wel eens gehoord dat je nog een tijdje posi test omdat Hcg nog in je bloed zit. Succes en ik duim voor je!
Bloedtest was op 27 juli en toen stond die inderdaad op 10. De gyn vertelde mij, dat 't over 2 a 3 dagen wel weer op <5 zat en dat ik met die 10 HCG in mn bloed sowieso al negatief zou testen. Mocht ik zwanger zijn, dan zou ik volgens mijn berekening nu 5 wkn moeten zijn, aangezien de eisprong dan vele dagen eerder is geweest. Mag je dat zo berekenen? Of moet je 't echt zien vanaf je eerste bloeding?
Nee heb daarna niet meer getest omdat ik op 27 juli bloed heb geprikt en de gyn zei dat 't al op 10 stond en dus een zwangerschapstest al negatief uit zou slaan, aangezien meeste testen pas vanaf 25 meten.
@g89 zou idd een test doen .. je moet dan wel uit gaan van je ei maar hoe ze dat precies rekenen geen idee hoor .. ik heb begin juli een vmk gehad en nu weer zwanger ben nu in de 4e wk dus hoe mijn cyclus weer liep geen idee maar het kan dus wel je ziet het bij mij... ik heb al voor mijn nod posi getest met die nieuwe van predictor die geven al vrij vroeg aan vanaf 12 hcg dus als je die doet en hij slaat aan dan kun je er wel van op aan dat je pril zwanger bent en het niet meer van je vorige zwangerschap komt ... succes meid .. laat het hier even weten of je getest hebt
Ik wil ook héél graag testen, maar m'n vriend wil graag dat ik wacht tot woensdag dan zou ik ongesteld moeten worden als ik weer uit ga van een 28-dagen cyclus. Ik denk dat ik stiekem toch morgen een testje er tegen aan gooi!