1e kind in 2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LTJ, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LTJ

LTJ Lid

2 jan 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend en ik zijn augustus 2014 gestopt met anticonceptie en nu in ronde 5.
    Volgende week zou ik ongesteld moeten worden, maar vind het ontzettend spannend. Kan bijna niet wachten om te testen.
    Heb niet echt specifieke symptomen van zwanger zijn.
    Iemand in hetzelfde schuitje?
    Wat zijn jullie ervaringen?

2. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Hoi! Wij zijn in oktober begonnen, bezig met ronde 4! Spannend he :) als we nu binnen drie maanden zwanger zijn, hebben we nog een kindje in 2015!
    Hier dus in hetzelfde schuitje ;)

3. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jep, hier in hetzelfde schuitje!
    Vorig jaar januari al gestopt met nuvaring maar vanaf Juli 2014 pas echt begonnen met zwanger worden.
    Dit is ronde 6 voor ons en verwacht mijn menstruatie op 12 januari.
    Ik heb tot nu toe lopen klooten met testen (ovulatie en zwangerschaps).
    Steeds op 10 dpo testen en allemaal negatief en dan toch steeds ongesteld geworden... BAH!
    Deze maand even helemaal niet getest met ovulatie. Heb dan ook echt geen idee wanneer mijn eisprong was maar we hebben gewoon lekker genoten... Ik wacht mijn menstruatie nu gewoon af en als ik de 12e nog niet ongesteld ben dan doe ik een testje.
    Zo probeer ik er minder mee bezig te zijn en het allemaal lekker op ze beloop te laten...
    Mij benieuwen.........
    Heel veel succes, ik hoop dat je snel een positieve test heb en wie weet: Dit jaar nog mama worden!!!

4. LTJ

LTJ Lid

2 jan 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal zeg!
    Erg fijn om te horen dat jullie er ook mee bezig zijn en hopelijk ook nog in 2015 mama worden.
    Ik heb nog nooit een ovulatietest gedaan, maar heb een hele regelmatige cyclus van 27 dagen.
    Dacht dat ik dan wel kon uitvallen wanneer mijn eisprong is, hoe denken jullie hierover.
    Misschien is het wel goed wat je zegt Debbie91, om het een beetje op zn beloop te laten.
    Ik kan nu bijna aan niets anders denken, vind het ook zo spannend allemaal.

5. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Je zou voor de zekerheid een periode ovulatietesten kunnen doen... Dan weet je zeker of je rond de juiste tijd klust :) maar berekenen zou ook wel moeten kunnen... Met mijn huidige cyclussen is het wat lastiger te berekenen..

6. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook in het zelfde schuitje.

Sinds eind Juni gestopt met de pil, helaas ontzettend lang moeten wachten op mijn eerste menstruatie. Dus 4 maanden lang niet echt een eerlijke kans gehad. Terwijl iedereen al zwanger was, zat ik nog te wachten op mijn eerste ongesteldheid. Voor ons nu dus de tweede echte rond. Had vorige rond geen postieve ovulatietest, en gisteren had ik een knipperde smiley heel spannend dus allemaal.

Hopelijk ben je snel zwanger en word je snel voor het eerste moment mama!

7. LTJ

LTJ Lid

2 jan 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat het zolang duurde voordat je ongesteld werd!
    Maar nu dus een smiley dus kunnen jullie aan de slag ;)
    Succes en hou ons op de hoogte!

8. doppertje

doppertje Lid

22 nov 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 doppertje, 2 jan 2015
    Laatst bewerkt: 2 jan 2015
    Hier zelfde liedje
    Ik zit nu in ronde 3 en verwacht mijn ms vandaag morgen of overmorgen ... Helaas vandaag wel wat bruine afscheiding dus denk dat ronde 4 in de planning zit 😬 al vind ik proberen ook niet zo vervelend hoor haha.
    Nou meiden ! Op een sep/okt/nov/dec baby !!

9. Liselo

Liselo Lid

12 dec 2014
    39
    1
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, voor mij hier een eerste berichtje ( lees al een tijdje mee op de site maar nog nooit wat geplaatst) hier nu in de 2e ronde, de eerste ronde was wat wennen, en dus niet heel goed geklust, deze ronde gaan we het wel proberen, gewoon om de dag (of iedere dag). Merk dat ik het ontzettend spannend vind en er heel veel mee bezig ben. Ik zou 19 januari mijn menstruatie hebben, dus nog even klussen en afwachten.

Hoop voor iedereen op een positieve test, en een kindje in 2015 :)!!

10. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Augustus begonnen, nu ronde 6....

11. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend he..ik zit nu weer in ronde 1 waren september begonnen in juni spiraaltje laten verwijderen. 2 x ongesteld geweest en er toen voor gegaan. Ik had in december een positieve test maar werd een miskraam helaas.

ik gebruik ovulatie testen en temp vind ik erg fijn..ik test verder.nooit voor mijn nod brengt alleen maar teleurstelling met zich mee. Ik was in december al 2 dagen over tijd. En een mooie duidelijk test. Hou niet van tuur streepjes. Maakt mij onrustig.

Nu weer een eisprong gehad en nu afwachten. Verwacht rond 10 januari mijn nod

Succes dames op een vruchtbaar jaar met mooie testen

12. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was het raak na starten met tarwekiemenolie. Misschien toeval maar vond het wel mooi. Helaas mis gegaan. Nu weer opnieuw bezig.

13. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Leuk!!

Ik ben nu net gestopt met de pil! Dus eerst maar eens 'ontpillen' en zien wanneer mijn menstruatie op gang komt. Ben heel benieuwd naar mijn cyclus. Ben alvast begonnen met het slikken van foliumzuur. Dus we zullen zien!

14. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Hoi dames,

Hier ook hopelijk in 2015 een eerste kindje.
    In juni getrouwd, juli gestopt met nuvaring, september pap4 bij uitstrijkje, lisexcisie bij genaecoloog, november eerste menstruatie na stop nuvaring (dag 119), nu bijna op cyclusdag 60 (ronde 2).
    Laatste week flink verkouden en grieperig, en pijnlijke borsten wat ik anders nooit heb. Morgen misschien toch maar even testen. Ik had op 24 november een smiley op de CB ovulatietest, maar bleek vals positief aangezien nog geen positieve zwangerschapstest en en geen menstruatie! Daarna nog niet opnieuw gestart met ovulatietesten.
    Succes allemaal en veel plezier met de babydansjes!!

15. Triena

Triena Actief lid

13 dec 2014
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Wij hopen in 2015 ook papa en mama te worden..
    Vanavond had ik ineens hele erge hoofdpijn en werd er misselijk van. Misschien heeft het wat te maken met de eisprong iemand dit wel eens gehad?

Gelijk na het stoppen met de pil regelmatige cyclus, Is het zeker dat je een eisprong hebt na gelijk een regelmatige cyclus?

16. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Ik hoop in 2015 ook op een kindje ben al tijd aan het klussen.
    Misschien dit jaar wat meer geluk:)

17. LTJ

LTJ Lid

2 jan 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg! Succes nog met 'klussen' en hopelijk snel een positieve test

18. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Voor mij geldt precies hetzelfde!
    We lopen exact gelijk......
    Ook hier gestopt met alle soorten testen, we zien wel!
    Maar oh oh oh wat hoop ik dat ik zwanger mag zijn!;);)

19. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Hallo dames,

Hier onverwacht op roze!! :$
    Vanmorgen getest en hartstikke positief!
    Foto bijvoegen lukt me niet, maar hij staat wel op mijn profiel...
    Kunnen het nog niet echt geloven...

Iedereen heel veel succes gewenst met de babydansjes.

Groetjes Didi

20. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Didi gefeliciteerd!!!!!!

Deel Deze Pagina