eisprong kan nog komen ik heb het altijd paar dagen voor de eisprong. Zodra eisprong is geweest heb ik het niet meer. Dus nog even doortesten
Ik heb rond mijn eisprong ook meer afscheiding gehad maar of het helder was weet ik niet. Maar ook mijn temperatuur gaf aan dat ik mijn eisprong heb gehad. Deze ronde op dag 13 van cyclus. Veel vroeger dan de ronden hiervoor. Gewoon de hele cyclus om de dag aan de klus dan kun je niet mis schieten hihi.
Dank je dames! ja we klussen er op los hihi 😊 maar ik heb zelf niets echt duidelijk heldere of meer afscheiding. De steekjes heb ik soms wel maar nu volgens mij nog even niet gehad.. soms weet ik het ook niet meer hoor wat ik nou wel en niet voel of gevoeld heb. Wanneer het deze ronde niet gelukt is, ga ik ook de temperatuur methode beginnen! misschien dat het dan duidelijker is. Het blijft lastig vind ik! Gelukkig is het klussen nog geen moeten bij ons. ☺
Kan ook nog zijn dat je geen eisprong hebt. Weet niet of je aan de pil hebt gezeten en of je daar allang mee gestopt bent want dan kan het ook nog zijn dat je moet ontpillen en dat kan lang duren weet ik uit ervaring.(6 maanden geduurd) En dan is het heel slim om je temperatuur op te nemen want dan kun je pas echt zien of je er 1 hebt gehad. Succes met het klussen en gelukkig is het nog niet moeten. Mijn man en ik lopen op het randje van willen/moeten.
Wij zijn ook druk bezig om in 2015 een kindje te krijgen. In September 2014 begonnen en na een maand was het al raak! Helaas is dat een miskraam geworden. Dus we proberen het opnieuw, ik hoop heel erg dat het dit jaar nog gaat lukken. Succes allemaal.
Wat jammer nicole. Maar jullie hebben de draad weer goed opgepakt zo te lezen. Ik heb gisteren een dipje gehad in mijn temperatuur dus misschien wel innesteling dip. Hij was vanmorgen weer iets gestegen. En natuurlijk kon ik het weer niet laten..test gedaan..en ja weet dat het veel te vroeg is maar met veel turen toch een klein tuurstreepje gevonden hihi. Nu test ik zaterdag pas om niet teveel geld te verspillen.
nou wij zitten nu in ronde 10. Dus bijna 11 maanden gestopt met de pil. Ik had vrij snel mijn eerste normale menstruatie. Ik ga er van uit dat er gewoon een eisprong is hoor. heb ook geregeld de krampjes waar je veel mensen over hoort. Als het niet lukt binnen 3 maanden dan kan ik pas naar de huisarts. Die geven aan nog even geduld te hebben. Mijn cyclus is ook lang zo onregelmatig nog niet. Vooral niet in vergelijking met sommige hier op het forum. Heb vandaag al de hele dag extreem veel afscheiding. Vooral bij het afvegen. Ik blijf af vegen! echt bizar..
Dit zijn ovulatietesten? Dan lopen ze mooi op! Ik ben vergeten nieuwe te halen het weekend en gister Door omstandigheden bij een vriendin en haar paard ook niet gehaald. Dus nu stop ik er maar weer mee voor deze maand.. als het deze maand niet raak is dan de volgende ronde nog maar een keer. Anders gaat het ook een beetje te veel kosten.
Ik zie het ook meisje1977!! Van mij ook een voorzichtig gefeliciteerd. Spannend! Bij jou ook spannend wennepen met je temperatuur dip en tuurstreep, nog even paar dagen geduld en dan weer testen! P03sl13f ovulatietesten is inderdaad dure hobby, temperaturen geeft misschien meer duidelijkheid en goedkoper maar misschien is het wel raak en niet meer nodig.. Mijn temperatuur was vanochtend een klein beetje gezakt, hopelijk zet dat niet door, maar weer afwachten morgenochtend..
Mijn temperatuur blijft hangen op 36,7 al 2 dagen. Al wat meer klachten waaronder misselijk gevoelige meisjes kleine krampjes. Maar ben benieuwd of iemand me kan helpen met een antwoord op mijn vraag .is een tempratuur van 36,7 niet te laag voor een mogelijke zwangerschap? Je leest veel op internet maar wordt er niet echt wijzer van.
ligt er ook aan wat je temperatuur voor ovulatie was. Dus alleen nu op temp is er weinig van te zeggen
Inderdaad wat meisje1977 zegt, en dat is voor iedereen verschillend. Maar je hebt de hele maand getempt toch? Bij mij is voor m'n ovulatie temperatuur gemiddeld 36,5/36,6 en na ovulatie tussen 36,9 en 37,2. Maar lees ook wel lagere temperaturen na ovulatie dus alles kan! Vanochtend 11 dpo weer op 37,1 dus er is nog hoop..
Lijkt mij ook goed, je ziet in ieder geval duidelijk de fase voor en na de eisprong. Hoe gaat het met jou meisje1977 al last van zwangerschapssymptomen? En met po3sl13f? Trek je het nog?