het is nog erg onwerkelijk. Nee wat zere borsten ( heb ik ook als ik ongesteld moet worden ) en wat ongesteldheidkrampen. Dat maakt mij onzeker. Enige wat goed is dat mijn reuk verbeterd is
Ik snap dat je dat onzeker maakt, maar de reukverbetering is zeker positief! Ga je binnenkort nog een keer testen?
Ja ik dacht al! dacht eerst een reactie op mijn test verhaal. Had al het idee dat dit geen ovu was! Nou meid, van harte zeg! Hopelijk blijft het goed gaan! maar dit lijken me duidelijk tests hoor! tja ik hoop dat ook dit mijn laatste ronde is maar hoop maar nergens op! Wij hebben het de afgelopen dag erg gezellig gehad en gister zeker! Denk dat we qua klussen wel goed zitten 😄 Het is en blijft wachten!
ja vrijdag of zaterdag ga ik nog een keer testen. Want zelfde geld is de streep minder oid dus wil het dan zeker weten
ja en als je zwanger bent moet je wachten tot eerste echo, 20 weken echo, bevalling. Hele traject is wachten
Je hebt gelijk hoor meisje! Ik zou het ook niet durven dromen en dan van kleine dingen onzeker worden! Dat heb ik alsteeds als ik richting mijn menstruatie ga! Dus dat jij het hebt als je een positieve test in handen hebt!
bij mijn naderende menstruatie van deze maand had ik dat niet omdat mijn zwangerschapsklachten op ongesteldheidsklachten leken. Dacht dat ik ongesteld ging worden. Enige wat dacht misschien ben ik zwanger was mijn verbeterde reuk
Maar dat is leuk wachten! hiHi laat het er eerst maar eens in gaan zitten! Dan zijn (hopelijk als alles goed gaat) de teleurstellende rode dagen voorlopig even verdwenen.
Hoi! Hier een jaar bezig, voor de derde periode aan het tempen, hoop dat het nu snel raak is, anders binnenkort naar de huisarts en daar heb ik niet zoveel zin in. . ! Hoop voor iedereen dat het snel raak is. Liefs
Welkom Johanna! Hoop voor jou ook dat het gauw raak is! Wij zijn ook bijna een jaar bezig. Hebben al wel eerste onderzoek achter de rug via huisarts van mijn man, dat was goed. Kan dus ook geruststellen.. Na deze cyclus overwegen we verdere verwijzing naar gyn, maar liever hoop ik dat het nog gewoon spontaan gebeurd! Geeft het tempen bij jou ook inzicht?
Vanmorgen op 9dpo zeer licht positief getest! Ja heb het weer niet kunnen laten haha. Zaterdag nog maar eens proberen. Wou wel foto plaatsen alleen is niet op foto te krijgen.
nee kan het niet bevatten. Heb last van mijn borsten, rug en ongestelheidskrampen dat heb ik ook voordat ik ongesteld word. Dat maakt mij zo enorm onzeker. Als je een miskraam krijgt is dat altijd met tekenen of kan het ook zo zijn dat je bij 7-8 weken een echo krijgt en hartje niet klopt?
Mijn zus had afgelopen jaar een miskraam met zo'n 7 weken, dit merkte ze echter pas tijdens de echo met 10 weken... Niet echt hoopgevend he sorry! Maar de kans is altijd nog groter dat het wel goed gaat hoor, probeer maar te genieten!