Bedankt allemaal! Meisje niet te veel last van de hormonen? en wennepen, vandaag je eisprong? Klus ze goed! Geef de hoop niet op!
Ja mijn banner zegt van wel maar mijn ovulatietesten niet?! Gister niet de tijd gehad om te testen en vandaag heb ik een omo witte test gehad terwijl ik de vorige testen wel een wazig streepje had.. Is het als je ovulatie geweest is je geen streepje meer krijgt te zien? Heel handig die testen maar ook heel verwarrend.
Geen idee eigenlijk. Bij mij zijn deze nooit helemaal wit geweest. Nog even doortesten? Ofwel heb je je piek gemist. Temperatuur je?
Tempratuur blijft constant maar heb al wat meer curvical fluid. Dus volgens ff nu in mijn vruchtbare periode voor ovulatie. Mijn man en ik weten wat ons te doen staat
Vervelend wennepen! Maar met al dat geklus zou Hey toch eens goed moeten komen! Gisteravond had ik weer iets nieuws. Steeds lees ik maar over dat vruchtbaarslijm bij iedereen en dat men daardoor de eisprong man merken. Zelf had ik soms wel wat afscheiding maar nog nooit rekbaar slijm gehad. Nou je raad het al, gister echt een (sorry voor de details) een enorme hoeveelheid. In een bolletje of zo iets. En ik kon het op het toilet papier volledig uit elkaar halen zonder dat het van papier van elkaar los kwam Het was ook zo helder als water maar echt wel heel dik. Zou het dan kunnen zijn dat mijn vruchtbaarheid gewoon nog een poosje nodig had? En dat nu pas echt alles op gang komt? Ze zeggen niet voor niets dat er een jaar voor staat toch?
Ik ben wederom in de eerste ronde zwanger. Dit keer door ovulatietesten van CB. Twee dagen lang een smiley daarom geklust en inderdaad nu pril zwanger. Ik kan ze iedereen aanraden mijn ovulatie was laat. Pas op dag 23! Terwijl ik een cyclus had van ongeveer 32 dgn. Succes iedereen!
Gefeliciteerd! En kan inderdaad je vruchtbaar slijm zijn. Had ik in de eerste 4 ronden ook nooit en toen ik voor de eerste keer echt een eisprong had viel me dat ook op. Dus je weet wat jullie te doen staat hihi. Ik had vanmorgen een kleine steiging in mijn tempratuur dus denk dat ik vanacht mijn eisprong had. Had ook enorme steken wederom dus begin mijn eisprong te herkennen. Alleen jammer dat mijn man de afgelopen 2 dagen geen zin had
Mam gefeliciteerd! Hopelijk blijft het lekker plakken! Nou wennepen, toch vanavond nog maar even aan de slag! Wie weet ben je nog niet te laat. Wij gaan ook nog lekker even Door! Moet zeggen dat ik het tot gister avond wel aardig los had gelaten hoor! Maar na deze slijmprop is dat weer wat lastiger...
Vanmorgen weer een tempratuur dip. Ging van 36,6 naar 36,1! Snap er helemaal niks van. Kan iemand van jullie dit uitleggen?
Lees overal dat er een tempratuur dip kan voorkomen als je je ei hebt. Dus ik blij dat mijn man en ik nog ff flink geklust hebben gisteren hihi. Nu maar de tempratuur in de gaten houden voor een stijging.