Als dit geen duidelijk teken is dan weet ik het ook niet meer! Dus zo moet een positieve ovulatietest er uit zien hihi.
Wow Wennepen! Aan de slag hahaha mooie positieve zeg! Meisje, fijn dat het allemaal mee valt en je niet de hele dag alleen maar bij de pot zit! al is weeïg ook niet fijn en pijnlijke borsten ook niet. Vlinder, Daar zijn we voor! Vandaag hebben mijn zusje en zwager bekend gemaakt wat het geslacht is van de baby. Doormidden van een feestje en een taart. De vulling was blauw bij het aansnijden, ik krijg dus een neefje. Zelf gewoon nog lekker wachten! zit op dag 20 van mijn cyclus geloof ik dus heb nog wel een week voor ik mijn nod verwacht.
Wat leuk een neefje! Ikzelf heb alleen maar nichtjes om me heen hihi. Maar succes met wachten. Dat gaat je wel lukken denk ik. Ik heb vandaag nog een ovulatietest gedaan en die was weer negatief. Vanmiddag behoorlijke buikkrampen gehad dus dat ie gesprongen is weet ik nu wel zeker. Dus mijn man en ik hebben het nog even gezellig gemaakt vanmorgen hihi. Nu nog maar 2 weken afwachten of het iets moois opleverd deze keer..
Ik heb juist alleen maar neefjes! T is de derde. Van mijn vriend zijn kant wel 2 meiden en de 3e op komst maar daar zijn ook 6 knullen. Tijd voor nog een meid zou ik zeggen! Mijn ouders hebben ook alleen maar kleinzoons en mn schoonouders nog niets. Maar wat zou mn moeder een kleindochter leuk vinden! Ja moet zeggen dat ik het wel goed los kan laten hoor deze maand! Al gaat t natuurlijk wel weer spannend worden! hopelijk horen we bij t percentage dat binnen een jaar zwanger is!
Mijn moeder hoopt juist op haar eerste kleinzoon hihi. Zegt ook telkens als we baby kleertjes zien van een jongetje dat dat wel leuk zou staan bij de onze. Zul je zien dat er nog een meid bij komt haha. Stond vanmorgen toch in 1 keer boven de pot te hangen! Misselijk en spugen! Bah Ben benieuwd wat dat gaat betekenen. Of ik word gewoon ziek..Kan ook..
Tja wennepen we hebben het niet voor het zeggen wat het gaat worden! Maar je zult het altijd zien dat het dan idd nog een meid wordt haha. Het lijkt me wat snel als je eisprong t weekend geweest os. Zeg nooit nooit natuurlijk maar dan zou het lijkt mij niet van deze keer zijn. Hoop maar dat je niet ziek wordt want dat is ook niks!
Vanmorgen enorme temperatuur stijging gehad. Dus eisprong is een feit. En deze cyclus onze laatste kans om nog in 2015 onze eerste kleine te verwelkomen..
Jup dat geld voor ons ook! Als het deze ronde niet gelukt is, dan wordt t 2016! Dan gaan we gewoon de naam veranderen in: zwanger in 2015 Dat moet vast nog wel lukken!
Vanmorgen temperatuur van 36,8! Nog nooit zo'n hoge temperatuur gehad. Ff heeft nu ook eindelijk mijn eisprong in mijn grafiek geplaatst. Nu 3 dpo en mocht het deze ronde raak zijn 7-12-15 uitgerekend. Dus nog net op het randje. Nu begint het wachten..spannend!
Wennepen! Dan kan het deze ronde niet missen! 7-12 is namelijk mijn geboortedatum! Mooi kristieniminie! Vlinder, hoe is het met jou? en meisje natuurlijk! gister ben ik met mijn vriendin mee geweest naar het ziekenhuis. Ze kreeg een extra controle omdat ze minder leven voelde.Niets aan de hand gelukkig. Maar ze kreeg nog wel een echo. Nou ik was er stil van! Had dat nog nooit gezien. Heel bijzonder. Ze zei ineens tegen me, trek je t nog? je hebt hele natte ogen! haha nou ik was echt sprakeloos! super mooi. Nu kan ik helemaal niet meer wachten tot ik zelf zo een wondere in mijn buik heb!
ja inderdaad heel bijzonder, over drie weken terug een echo, omdat ik wat last heb van bloedverlies... hopelijk dan ook alles goed!
Hoop dat 7 december dan maar een geluksdatum mag zijn want mijn oma is dan ook jarig en is de trouwdag van mijn schoonouders. Kristie wat een goed nieuws! Fijn dat het hartje klopt.
Goeiemorgen dames! Nog nieuws? wennepen Hoe staat het met jou? Ik zelf zit weer op het wachtbankje. Vanaf vandaag kan de menstruatie weer doorbreken. Hoop natuurlijk weer van niet. Er zijn nog geen signalen dat er een menstruatie aan komt maar ook geen signalen van een eventuele zwangerschap. Heb eens zitten kijken, mocht ik nu zwanger zijn, ben ik 1 december ongeveer uitgerekend dus wennepen, we lopen toch aardig gelijk! Gister heeft mijn vriend een potje weggebracht voor onderzoek. Hij vond het verschrikkelijk. Hele rare locatie en heel onduidelijk allemaal. Hij kon zich niet eens fatsoenlijk ergens melden. Heel vreemd. Maar goed. Over een paar dagen de uitslag via de huisarts dus ben benieuwd!