Hoi TO en andere forummers! Leuk dat jullie ook voor een eerste gaan in 2015! Wij zijn sinds januari al bezig voor de 1e, maar helaas nog maar relatief gezien weinig kansen gehad ivm. sterke PCOS Ook een miskraam gehad, maar is nu ook al ruim 16 maanden terug al weer... en ik maar horen dat mensen vaak snel zwanger worden na de eerste zwangerschap!! :O Nou, mooi niet dus hiero.. helaas! @Naomi2014: ik hoop dat je snel ontpilt en dat het niet net als bij ons weeeeeeeken/maanden duurde voor je eerste menstruatie! Good luck! Hier hoor ik ook ineens veel over! Schijnt ontzettend goed te helpen bij iedereen! Waar heb jij het gekocht en voor hoeveel ongeveer??
Hallo allemaal! Wij gaan nu ook voor ons 1e kindje! Gisteren net een negatieve kruidvat test gehad op 9 dpo... Volgende week even weer kijken en anders weer lekker veel klussen Didi --> Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van!
Ik ben gewoon begonnen omdat er goede verhalen over hoorde. Ik ben een willekeurige dag gestart. Was net na menstruatie, ongeveer week voor eisprong. eerst trouw 3x per dag nu 2x per dag 1 capsule. ik heb net een temp dip Gehad zit op dpo 7 of 8 erg Benieuwd wat mijn temp morge doet. gefeliciteerd didi en spannend andere dames.
ik klets ook graag mee. Afgelopen donderdag eisprong gehad. Rond 14 jan NOD Didi gefeliciteerd goed begin van 2015!
Hoi! Ik ben nieuw hier op het forum en weet eigenlijk niet helemaal hoe het in z'n werk gaat hier, maar dat komt vast vanzelf. Ik ben sinds april 2014 gestopt met de pil. Na ong 2 mnd werd ik ongesteld. Sindsdien heb ik wel mijn cyclus bijgehouden, en is vrij onregelmatig (tot nu toe 33-31-30-41-29-32) we zijn nog niet echt gericht gaan klussen en heb ook geen ovulatietesten gedaan oid. Maar vanaf vandaag willen we er echt serieus voor gaan en begin nu ook met testen. Hopelijk zijn we dan snel zwanger! Er is echter 1 factor wat dit wellicht in de weg zou kunnen staan: bij mijn partner is na de geboorte 1 bal weggehaald, helaas heeft hij het Tot op heden nooit willen testen of hij vruchtbaar is of niet. Zou graag horen of er meerdere vrouwen zijn in ongeveer dezelfde situatie. Vooralsnog proberen we het nog een paar mnd, hierna willen we pas na de HA.
Helaas inderdaad ongesteld geworden vandaag . Nu maar weer klussen in aankomende maand want heb geen idee wanneer mijn ei is. En ook nog niet begonnen met ovulatie testen .. lees veel hier over die tarwe kiem . Wie kan me daar iets meer over vertellen ?en hoe ik mijn ei kan opsporen .. mijn vriend is iets verminderd vruchtbaar dus probeer het lot een beetje te helpen 😆 Ben benieuwd en hoop dat het ons allemaal gaat lukken dit jaar
Hallo allemaal, Hier ook hopelijk een 1e kindje in 2015. In november gestopt met de pil, zitten nu in ronde 2, mijn NOD is komende zondag, dus wanneer ik dan nog niet ongesteld ben, er op maandag maar eens een testje tegenaan gooien, als ik tenminste zo lang kan wachten. Eerste ronde heel goed mijn eisprong gemerkt, en nu de tweede ronde ook weer. Dus goed geklust rond deze tijd. Hopelijk is het raak X
@ Doppertje jammer zeg. Hopelijk de volgende ronde wel raak. Eisprong opmerken kan het beste door ovulatie testen te doen. @ Soezetje welkom. Spannend nog even afwachten dus @ Ivystar. Gewoon dingen vragen als het niet duidelijk is. Met 1 teelbal is de vruchtbaarheid volgens mij wel iets verminderd, maar er zijn genoeg positieve verhalen
Oh wat jammer toch ongesteld. Je kan op je lichaam letten. Je krikgt vaak meer afscheding de dagen dat je extra vruchtbaar bent. Het ziet er uit als rauw eiwit en je kan met je vingers er draaden van trekken (sorry klinkt vies) Vaak krijg je een verhoogd libido. je kan ook temperaturen elke dag rond de zelfde tijd. Het liefst voor opstaan. Maar daar zie je de eisprong pas als die al geweest is. ovulatie testen kan je ook gebruiken. Je hebt na je eisprong van 14 dagen tot je nod dan kan je dus ongeveer uitrekenen wanneer je eisprong verwacht. ik heb een redelijke nette cyclus van 28 dagen. start op dag 12 met testen (eerste x begon ik op dag 10) Dag 14 positieve test. 2 dagen later ging mijn temp omhoog dus ook gehad. Paar rondes gedaan en ken mijn lichaam nu erg goed 3e ronde was raak maar ging mis helaas. nu weer in de eerste ronde na miskraam. Tarwekiemolie (capsules) is een bepaalde vitanine goed voor haar en huid. het versterkt je baarmoederslijm dus bevorderd een innesteling. Soms wordt het ook gebruikt om je lf te verlengen. Dat zijn de dagen na je eisprong tot je nod. Als die kort is wordt het daar voor wel is gebruikt. ik gebruik het ook. Niet om mijn cyclus te verlengen en dat gebeurde ook niet. Was die keer gelijk zwanger. Nu duimen op weer een positieve test.verwacht zaterdag mijn nod.
@liva87 ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit zo op mijn afscheiding heb gelet , ga dit deze maand toch maar eens doen . moet eerlijk bekennen dat mijn libido verhoogt is vanaf dag 1 en halverwege de maand meestal het dak uitschiet dus wie weet verteld mijn onderbuik wel dat ik er gewoon knalgoed voor moet gaan wat rot voor je dat je zwangerschap is overgegaan in een mk , blijft erg rot maar ik denk altijd maar dat het niet zonder reden is ... dat houdt me scherp na vroeger (vroeger pff 5 jaar geleden) 2x mk gehad te hebben van de man waarvan ik dacht dat het the one and only was , 3 dagen na 2e mk bleek anders... die tarwekiem ga ik ook maar eens proberen , gewoon te koop bij de drogist ? tempen gaat 'm niet worden bij mij heb van mijzelf al een schommelende temp tussen 36.4 en 37.2
Klopt wat liva zegt over het slijmverlies. Ik weet ook wanneer de vruchtbare dagen zijn gezien het slijmverlies. Tarwekiemcapsules zijn oa bij de kruidvat te koop
Ik merk aan mezelf dat ik ook een paar dagen meer slijm heb en 1 dag echt heel veel meer slijm, dan ook dikker. Ik ga er maar van uit dat ik dan mijn eisprong heb. Woensdag moet ik ongeveer ongesteld worden (ik hoop natuurlijk van niet!). Afgelopen zaterdag had ik een negatieve test, maar ik heb misschien ook wel te vroeg getest. Hoe mijn cyclus er uit ziet weet ik niet, in de afgelopen paar jaar heb ik verschillende soorten anticonceptie gehad, met tussendoor steeds een paar maanden niks (condooms). Voor dat wij definitief gestopt zijn met de anticonceptie (begin december) heb ik 2 maanden de pil geslikt, en daarvoor 2 maanden niks.
Hallo allemaal, ik ben nieuw in dit forum. Heb sins nu echt de drang om van me af te schrijven.. Heb vorige maand en deze maand licht postief test gehad nieval daar leek het op... Vandaag toch weer ongesteld geworden baal enorm.. Gaan nu naar ronde 7.. Heb al keer ovulatie testen gebruikt maar dan ben ik er teveel mee bezig dus ben gestopt daarmee.. Heeft iemand nog andere tips.. Heel slecht maar ik rook nog, denken jullie dat het helpt om nu meteen te stoppen zal dat invloed hebben op een zwangerschap of kennen jullie mensen die gewoon zwanger zijn geraakt toen Ze nog rookte en daarna zijn gestopt.. Hebben jullie nog tips voor ons!! Ronde 7 is natuurlijk nog niet lang maar toch maalt er soms door me hoofd van misschien kan het niet.. Sorry moest even van me af schrijven baalde vandaag zo erg..
Babytijd Ik ben ook nieuw in dit forum, voor ons is het de eerste ronde. Momenteel rook ik ook nog, maar ik ben al wel aan het minderen. In 1 keer stoppen kan stress veroorzaken en dat is niet goed voor je vruchtbaarheid. Ik ken wel iemand die gestopt is toen ze hoorde dat ze zwanger was, ze is nu 38 week zwanger. Een andere vriendin rookte al bijna niet, en nu tijdens haar zwangerschap helemaal niet meer. Er zijn ook kennissen die helemaal niet gestopt zijn met roken tijdens de zwangerschap, die bleven gewoon heeel erg veel door roken. (Ben ik zeker geen voorstander van) Het is je eigen keuze. Ik vind dat je je kindje de beste start mogelijk moet geven. Als het te veel stress veroorzaakt, kun je misschien beginnen met het minderen met roken? Je huisarts kan je hier misschien tips over geven.