Ja wennepen het is niet fijn die klachten! Als de duizelingen maar snel ophouden! Die zijn soms eng! En weet je, ik zou graag weten hoor of er iets mis is of niet. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel prettig om te horen dat ik nog jong genoeg ben en het lekker nog even moet proberen. En in vergelijking met een jaar is 3 maanden niet zo lang. Natuurlijk willen wij ook snel papa en mama worden maar alles op zijn tijd. Uiteindelijk hebben we het liefst allemaal dat de natuur het zelf doet. Het is iig al fijn dat mijn vriend zijn zwemmers goed zijn.
Hier niet kristieniminie! Ik zit op t wachtbankje. Had eigenlijk dinsdag/woensdag mijn menstruatie wel verwacht maar vooralsnog blijft deze uit!
Spannend zeg! Hier heeft mijn ff mijn ovulatie vooruit gezet. Maar heb nu al 2 dagen een vele hogere temperatuur dus zit als goed is nu op 2 dpo. En als ik het goed uit reken moeten ik rond de 8ste van mei ongi worden dus als we naar de gynaecoloog moeten de 11de dan weten we wel of we nog verder moeten dokteren of dat we deze ronden nog zwanger zijn. Tarwekiemolie is redelijk goed bevallen maar die heeft er wel voor gezorgd dat mijn cyclus weer wat langer was deze ronden en dat ik 3 dagen tussentijdse bloeding heb gehad, wat ik dus al aan zag als innestelingsbloeding hihi. Maar we hebben nog geduld.
Nou helaas dames! Testen is niet nodig. vanmorgen in een meest bizarre hevigheid toch ongesteld geworden... ik heb er alleen een gard hoofd in of het wel een normale menstruatie is. Heb namelijk vanmorgen toen ik naar het toilet ging eerst een plons gehoord. Toen ik keek lag er volgens mij een enorme bloedprop in het toilet. (sorry voor details) vervolgens was ik met tampon met een uur doorgelekt zo veel was het meteen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand van jullie die dit herkend?
He wat balen. In het vroege stadium van evt zwangerschap zijn het volgens mij hooguit stolsels. Maar misschien heb ik het fout. Sterkte succes volgende ronde
Ja kristieniminie, hier ging mijn gedachte ook naar uit! Moet wel zeggen dat t zo vroeg lijkt Daarvoor. Maar goed, het zou kunnen. Misschien dat ze het dan een mislukte innestelling noemen ofzo??? Geen idee. Ik houd het bloeden even in de gaten Want dat is best heftig en ik moet even opletten of ik geen koorts krijg. Dat heb ik gelezen op Internet op een Door de huisarts geadviseerde website. Ben nu vandaag ook al 2 maal doorgelekt.. nou dat is me nog nooit overkomen!
Jammer zeg! Wel raar ja je ongi..toch maar ff goed in de gaten houden. Anders ff de huisarts bellen maandag als het niet minder word. Sterkte
Spannend wennepen! De duimen draaien! Ik ben deze maand maar vroeg met ovu testen begonnen! Heb er even een heleboel gehad dan kan ik voorlopig vooruit! Lukt t de komende ronde weer niet, dan dan ga ik terug naar de huisarts. we dachten beide dat t mee viel maar na dat deze menstruatie Door brak hadden we beide echt een domper. we willen gewoon weten waar we aan toe zijn. De huisarts adviseerde nog 3 maanden te wachten maar dat gaan we niet trekken. Mijn vriend vindt dat ik meteen moet bellen. Hij zegt t is joh lijf en jij bepaald. Ik vind eigenlijk dat hij gelijk heeft maar aandelen andere kant ben ik bang dat ze me toch gewoon wegsturen. De huisarts zegt namelijk dat we ons niet druk hoeven te maken gezien onze leeftijd endat het onderzoek bij mn vriend goed was... moeilijk vind ik dit! Hou maar in mn hoofd dat het uiteindelijk allemaal goed gaat komen.
Gewoon standvastig blijven tegenover de ha. Is inderdaad jou lichaam en jullie keus. En jullie zijn toch al 8 maanden bezig? Dan lijkt het mij niet te vroeg om verder te dokteren. Hier op 10 dpo nog steeds hoge temperaturen. En op 8 dpo enorme dip in de temperatuur dus nu maar hopen dat dit een goed teken is. Testdrang begint weer te komen maar wacht zeker nog tot woensdag want dan ben ik gezien mijn lutale fase 12 dagen is 1 dag overtijd. Maar vind het wel spannend hoor! Deze ronde heel goed gevoel. Geen symptomen zoals gevoelige tepels wat ik de vorige rondes wel enorm had dus misschien betekent dat wel iets. Zou wel mooi zijn dat we de laatste ronde voordat we naar het ziekenhuis gaan het gewoon raak is.
Ik zie precies een vaag lijntje... Maar kan misschien ook een indroger zijn? hoewel ik dat nooit gehad heb, altijd wit. Stond het streepje er snel? wauw, spannend zeg... HCG verdubelt om de 48 uur, dus overmorgen nog eens testen? IK duim alvast!!!
Vaag lijntje stond er direct en is gekleurd lijntje niet wit dus geen indroger. Inderdaad woensdag nog maar eens proberen.
Spannend zeg wennepen! Hopelijk niet te vroeg getest. Wij zijn zelfs al voor de 13e ronde dus al over n jaar. Ik wacht het deze ronde nog af en anders ga ik weer bellen. Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus en ben 2x per dag aan het testen. Hopelijk vind ik mijn eisprong 1 deze dagen. Vrijdag op kraam visite geweest bij een vriendin die vorige week bevallen is. Morgen op kraamvisite bij mijn vriend zijn nicht.. best moeilijk moet ik zeggen. Mijn zusje wordt ook maar dikker en dikker.. die hoeft ook nog maar 11 weken. Voor ons op t moment best moeilijk. Gelukkig praten we er veel over samen. Dat moeten we ook wel blijven doen.