1e kind in 2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LTJ, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Vandaag 13 dpo en temperatuur nog steeds skyhigh!
    Begin het toch wel heel spannend te vinden.
    Dadelijk toch maar een test doen...
    Kan het niet laten.

2. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Dames mijn hartje maakt een sprongetje!
    Dit mag ik wel als positief zien of niet!? DSC_0737.jpg

3. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nou wennepen, ik hoef niet eens te turen! Ik geloof een voorzichtige gefeliciteerd dan maar! Toch nog mama in 2015! Tenzij t kleintje besluit n dag te laat te komen.

Hoop voor je dat t een lekker plakkertje is! En dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen!

4. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Als ik de berekening doe dan ben ik 14-01-2016 uitgerekend.
    Dus mag het hele jaar zwanger zijn en begin volgend jaar een nieuw jaar in luiden met een uitbreiding van ons gezinnetje.
    Hoop ik dan maar..moet nog steeds voorzichtig doen met uitspraken..
    Vandaag ga ik mijn man verassen met een kado..
    Sokjes met de test..spannend!

5. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Woehoew!!! Gefeliciteerd wennepen!!! Geniet er van!!!

6. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Reactie was fantastisch!
    Ik de camera klaar gezet..druk op play en neemt 1 seconde op..chips!
    Dus heb ons belangrijke moment niet vast kunnen leggen.

7. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    DSC_0741.jpg
    Mijn test van vandaag.
    Loopt mooi op.

8. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hij loopt zeker mooi op wennepen! en wat een geluk zeg! Wel balen dat je het niet vast hebt kunnen leggen.

Ik zou overigens wel een telefoontje naar de gynaecoloog plegen en he afspraak vervangen voor die van een verloskundige! Geniet er maar van!

9. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Dat is het eerste wat ik gister gedaan heb hihi.
    Leuk al die felicitaties als je belt.
    1 juni eerste echo.

10. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    echt super! ben echt blij voor je! geniet er maar van :)

11. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Weer een testje gedaan na 2 dagen en loopt nog mooi op. sketch-1431158832518.jpg

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    yeah wennepen wat enorm gaaf! Gefeliciteerd
    ps nu niet meer testen hoor;)

13. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nee dat zou zonde van ons geld zijn.
    Hebben dadelijk hard zat nodig haha.

14. vlinder00

vlinder00 Lid

12 dec 2014
    82
    0
    6
    Tijdje niet hier geweest, maar wow wennepen wat supergaaf!!! Gefeliciteerd, ben heel blij voor je! :) voel je je goed?

P03sl13f hoe gaat het nu met jou? Las geen positief verhaal over je laatste 'menstruatie'.. Je hebt gelijk dat je verder wil laten onderzoeken hoor!

Ik ben aan het aftellen naar onze volgende afspraak over 2 weken.. Hopelijk dan meer duidelijkheid over ons traject en hopelijk kunnen we snel beginnen..

15. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Dank je.
    Voel me heel goed.
    Nog geen zwangerschapskwaaltjes gelukkig.
    Wel dat mijn borsten behoorlijk in omvang aan het toenemen zijn( wat mijn man natuurlijk helemaal te gek vind hihi).
    Wel savonds helemaal geen energie maar dat hoort erbij zeggen ze.
    Maar voor de rest niks te klagen.

Bij jou word het ook weer spannend lees ik.
    Succes over 2 weken.

16. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    @vlinder, Ja gaat wel goed hoor! Had gister een dag dat ik er even doorheen zat. Met de ovu testen nog geen eisprong gevonden. Wel verschil in afscheiding opgemerkt en krampen gehad wat lijkt op het komen van de eisprong. zit nu op dag 18 van mijn cyclus.
    als t deze ronde niet gelukt is ga ik en temperaturen en terug naar de huisarts. Het valt me toch zwaarder dan gedacht en nog 2 maanden wachten gaat hem niet worden ben ik bang.

Spannend hoor jou afspraak weer over 2 weken. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Hoe voel je je verder? Trek je het allemaal nog een beetje?

Wennepen, fijn dat je je nog goed voelt. Hopelijk blijft dat zo! Geniet er maar lekker van!

17. vlinder00

vlinder00 Lid

12 dec 2014
    82
    0
    6
    Wennepen klinkt super, hoop idd dat het zo blijft voor je! En anders maar wel, je geluk kan niet op denk ik!;)

Irritant als je je ei dan maar niet vindt met die testen he p03sl13f! Bij mij was deze ronde m'n ei ook weer later. As zaterdag is m'n nod, al houd ik nergens meer rekening mee.
    Ik begrijp je helemaal dat je geen 2 maanden meer gaat wachten, je bent al meer dan een jaar bezig dus gewoon weer naar de huisarts stappen idd! Mijn huisarts zei in eerste instantie ook dat het zaad van m'n man goed was en zie waar ik nu sta.. Wat wil niet zeggen dat dat voor jou ook geldt, maar meer duidelijkheid is gewoon fijn, ik ben blij dat ik toen bij de huisarts heb aangedrongen op verwijzing.

Ik voel me wel goed momenteel. Net terug van weekje Barcelona, ook fijn om alles even los te laten. Ben nu wel weer aan het aftellen, maar willen gewoon graag snel beginnen. Dat we een traject ingaan hebben we nu wel helemaal geaccepteerd.

18. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja het is zeker irritant! Ïk kan hem gewoon bijna niet gemist hebben. Doe er al sinds dag 5, iedere dag 2 en redelijk op verschillende tijden. Heel vervelend!
    Ja ïk moet toch ook steeds denken aan jou. Het kan gewoon allemaal goed zijn maar de combi niey. Je hoort het vaker dus ja.. Wie zie het zeggen.
    Ik snap echt wel dat we jong zijn maar t is zo onzeker,, wordt er gek van! Nou jij zult t maar al te goed begrijpen.

Wel lekker dat jullie er een weekje uit geweest zijn. Dat zal jullie goed gedaan hebben. En natuurlijk tel je nu weer af. Gelukkig ook dat jullie het beide geaccepteerd hebben. Dat is al het halve werk. Ik duim voor jullie dat het vanaf dan snel zal gaan! Houd je ons op de Hoogte?

19. vlinder00

vlinder00 Lid

12 dec 2014
    82
    0
    6
    Ja echt heel vervelend, heb je inmiddels je ei wel gevonden?
    Ja het is ook van wat bestempelt een huisarts als 'goed'. Bij ons zei ze dus dat het goed was, maar uiteindelijk zei de gyn later dat die uitslag via de huisarts wel oké was maar niet fantastisch (14 miljoen, terwijl de grens van 'goed' gemiddeld bij 20 ligt). 2e onderzoek bleek maar 3 miljoen, met weinig goede cellen, dus zo zie je wat een momentopname het is..

Ik begrijp je heel goed, jong of niet, ze moeten je serieus nemen!
    Dankjewel meid ik hoop dat het snel gaat idd, ik hou je/jullie op de hoogte!

20. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    @vlinder,
    helaas geen ei gevonden met de testen! Ben na 22 dagen maar gestopt ook. Als ik daarna nog een eisprong zou krijgen is er toch geen tijd voor innesteling. We klussen toch wel Door hoe dan ook!
    En je hebt gelijk, jong of niet ze moeten me serieus nemen ook al was ik nog onder de 20!

Deel Deze Pagina