Ik had deze ronde ook pas de 26 ste dag mijn ei dus zeg niet dat je dan te weinig tijd hebt voor innesteling?! Ik ben vanmorgen met spoed naar de verloskundige gemoeten voor echo. Had vanmorgen enorme steken in mijn buik. Ik dacht al meteen ojee..miskraam? Maar geen miskraam gelukkig. Eerste keer onze vrucht gezien. Wel heel vroeg in de zwangerschap.. Ben nu 5 weken en 1 dag volgens hun. Maar mag de komende tijd geen gemeenschap met mijn man hebben aangezien dat pijnlijk is. En moeten volgende week vrijdag even terug komen voor nog een echo om te kijken of het hartje klopt. Hadden eigenlijk maandag 1 juni afspraak maar ze wou ons toch iets sneller terug zien. Nu op de bank met een kruikje en heel veel drinken voor het geval dat ik beginnende blaasontsteking heb. Daar krijgen we morgen uitslag van de huisarts van. Poehe wat een gedoe allemaal hihi...
Jeetje wennepen rustig aan, maar gelukkig geen miskraam! Meiden bij mij is het meest ondenkbare in mijn situatie gebeurd, een week voor de intake behandeling positieve test in handen afgelopen dinsdag!!! Zo bizar en onwerkelijk! Kan het nog niet geloven...
Wouw! Wat een fantastische verassing Vlinder! Zo zie je maar geduld word beloond. Geniet van je wolk.
Wennepen, wat naar! Gelukkig plakt je kleintje nog lekker! Hopelijk horen jullie straks het hartje kloppen! Vlinder, echt super nieuws! Ben heel blij voor jullie! Voor mij weer spannende dagen! Vandaag dag 28 en nog niets te bekennen. normaal al een week van te voren flinke pijn in mij borsten maar nu nog helemaal niet. ook een flink rommelend buik dus we gaan het weer zien. Ik hoop er niets van om teleurstelling te voorkomen maar iedere dag zonder Bloed, geeft toch enigszins moed Zal ik maar zeggen.
Nee gelukkig geen last meer van gehad. Was wel schrikken. Volgens huisarts geen blaasontsteking. Wat het wel was?.. Heb wel meer vezels gegeten en heel wat meer vloeistof tot me genomen dus hoop dat het dat dan maar was. Aanstaande vrijdag weer terug naar de verloskundige en dan weten we of alles goed is. Als het goed is zien we dan het hartje kloppen hihi.
Gelukkig heb je geen last meer gehad wennepen. Hopelijk een mooie hartslag bij de verloskundige! Ik zit vandaag op dag 31! Nog steeds geen ongi te bekennen! Wel weer rare dingen! Heb vreselijk last van brandend maagzuur, hele tijd steken in mn onderbuik zowel links al rechts, ben de laatste dagen vreselijk moe! Nog steeds geen pijnlijke borsten en dat heb ik altijd voor mijn menstruatie! De buikkrampen zijn soms heel aanwezig en soms helemaal niet aanwezig.. en ook veel hoofdpijn. en sommige momenten heb ik heel erg het gevoel dat het nu raak is maar daarna denk ik weer, nou als ik dat gevoel heb, dan zal t wel weer niet... ben altijd zo bang het me weer in te beelden pff
Misschien toch maar een testje wagen? Ik had ook geen pijnlijke borsten en normaal voor ongi wel. Misschien betekent het wellicht iets. Duim met je mee.
we hebben net afgesproken om zaterdag aan te houden. Nog vier dagen. Dan ben ik zo een 5 dagen over tijd als ik mijn cyclus van vorige maand aan houd. Tot die hopen dat het niey alsnog doorbreekt.
Net terug van de verloskundige en helemaal op een wolk! Hartje klopt! En is al behoorlijk actief in mijn baarmoeder. Helemaal gelukkig.
Ja al 2! En helaas na de 2e brak toch mijn menstruatie Door ronde 14 dan maar! De ergste teleurstelling is gelukkig al weer gezakt! Deze maand maar even proberen niey te veel er aan te denken!