Wat rot zeg! Misschien toch eens bij de huisarts aankloppen. Dan heb je ook weer een beetje rust in je hoofd en lukt het misschien wel. Zo was het bij mij teminste .. Sterkte ermee.
Hey meiden, Vanmorgen heb ik nogmaals de huisarts gebeld en gezegd dat ik het geen 3 maanden vol ging houden. Ik schoot zelfs vol aan de telefoon. Assistente begreep het helemaal en ik kan direct morgen al terecht! Ben benieuwd. Hopelijk krijg ik dan ook een verwijzing en daarmee of geruststelling of in ieder geval duidelijkheid!
Nou de huisarts werkt gelukkig ook mee! Eigenlijk na een heel kort gesprek over mijn cyclus al een verwijzing gekregen. Even kijken of het vandaag nog lukt om te bellen en anders morgen even bellen.
Hoi meiden, Even een update... zaad onderzoek van vriendlief helemaal oke! Erg fijn natuurlijk. Alleen helaas lijkt er bij mij een probleem in mijn eierstokken te zijn. Er is waarschijnlijk niet iedere maand een eisprong. Ik ga nu een eerste ronde clomid gebruiken. Alleen is het nog wachten op de menstruatie. Inmiddels zit ik alweer op 41 dagen en er is nog steeds niets.. Hopelijk is het niey meer nodig maar zo wel, breekt t hopelijk snel Door! Ik houd jullie op de hoogte Hoe staat het met de rest?
Ja dat was ook wat ik later dacht kristieniminie. Dat is niet wat hij genoemd heeft maar t is volgens mij de exacte beschrijving daarvan.
Heb ik ook daarmee. Is inderdaad echt stom. Maar als de clomid aanslaat kan het snel gaan hoor. Ik ging er juist mee starten toen ik zwanger bleek. Komt wel goed.
Nou kristieniminie, dan kunnen wel elkaar een handje geven! Ik wachtte op mijn menstruatie maar die kwam niet. Gister een test en nog voor alle urine op de test gedruppeld was, een enorme knaltest. De kv 2v5! Om geloofde mijn ogen niet! Die andere ook gedaan maar zelfde verhaal! Weer een knaller van een test! Toen nog een clearblue gehaald voor de zekerheid.. en ja hoor! Nog binnen een minuut stond er zwanger in her scherm Dolgelukkig natuurlijk en zoooo blij dat ik de clomid niet meer hoef te gebruiken! Vanmorgen meteen het ziekenhuis gebeld en uitgerekend vanaf mn laatste menstruatie, ben ik nu zo een 6 weken zwanger mijn geluk kan niet meer op! Volgende week de eerste echo bij de gynaecoloog! Volgens mij dames, zijn we nu allemaal zwanger!
wat een goed nieuws zeg!! Proficiat en geniet er van! inderdaad. super dat je deze niet meer moet gebruiken. goed da de clomid bestaat, maar heeft toch ook enkele nadelen... Ben echt heel blij voor je!
Wow echt super p03sl13f!!! Ben superblij voor je!! Ook zo vlak voor de clomid, echt heel fijn!! We zijn nu geen zwanger worden clubje meer inderdaad! Super!!