1e kind in 2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LTJ, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babytijd

Babytijd Actief lid

14 okt 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pepper92, bedankt voor je reactie, als ik zwanger ben ga ik echt niet meer roken ben daar zelf heel Erg optegen en me vriendin ook.. Ik ga denk eerst minderen maar paar sigaretten mee na her werk en zo proberen te stoppen misschien lukt het ons dan wel op zwanger te worden, me vriend is nu al soms okt gestopt dus vind dat ik hert ook moet doen.. Eerste rond voor jullie spannend !! Ben je al langer gestopt mer de pil of iets anders?

2. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Babytijd We hadden al afgesproken om na de pil strip te gaan stoppen, maar door het vergeten van de pil is de bloeding eerder begonnen (10-12-2014). Daarna de pil niet meer geslikt. Afgelopen maand zijn we niet heel bewust bezig geweest, dat gaat vanaf nu wel gebeuren :) Beide hebben we er heel veel zin in!

Zaterdag had ik in de middag een negatieve kruidvat test, morgen ga ik het nog een keer met ochtendurine proberen ;)

3. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben even mee aan het lezen hier.. Om even te reageren op je bericht; ik was rond mijn eisprong ook misselijk. Schijnbaar is dit normaal.. Het KAN voorkomen!

Succes!

4. Mandy90

Mandy90 Lid

5 nov 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, wij gaan ook voor ons eerste kindje!!
    Hier ook gestopt in augustus met de pil. Wij zitten nu in ronde 4 helaas heb ik nog een onregelmatige cyclus (37-53-36-?) waardoor het moeilijk in te schatten is wanneer ik mijn eisprong heb. Met behulp van ovulatietesten blijft het lastig.

Hopen op een 2015 kindje!! Succes allemaal!!👶

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hallo allemaal, wat een spannende tijd he. Vooral omdat klachten van ongesteldheid kunnen lijken op en zwangerschap.

Ik gebruikte vroeger altijd veel suiker in de koffie en thee. Daar ben ik niet in een keer mee gestopt maar in kleine stapjes.
    Dus babytijd ik denk dat het handig is om zo te stoppen met roken.
    Stress is echt slecht voor je lijf

@pepper heb je klachten

6. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Meisje1977 Lief dat je het vraagt!
    Geen klachten die niet bij een aankomende menstruatie kunnen horen.
    Vanmorgen een test gedaan, negatief.... Nu dus maar wachten totdat ik ongesteld wordt :(

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    De klachten lijken zo op elkaar waarom kan het lijf niet gewoon 1 duidelijk symptoom afgeveb zwanger niet zwanger ;)

Wat een teleurstelling dat je een witte test had

8. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Het is inderdaad een lichte teleurstelling dat de test wit was, maar het was ook wel te verwachten omdat we er niet bewust mee bezig zijn geweest.
    Hoop dat mn gewone cyclus snel op gang komt en het ontpillen niet zo lang duurt (las dat het bij sommigen maanden kan duren).

Kan zijn dat we denken dat we de symptomen voelen omdat we zo graag zwanger willen worden? Soort van "schijnzwanger"?

9. LTJ

LTJ Lid

2 jan 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat vroeg ik me vanmiddag nog af Pepper92!
    Ik heb donderdag mijn npo, maar voel vanalles wat ik niet kan plaatsen. Wat krampjes, beetje misselijk, maar niet helemaal duidelijk allemaal.
    Maar voel ik dit nu omdat ik het zo graag zou willen of is het echt zo.
    Heb besloten morgenvroeg te gaan testen, kan niet meer langer wachten.

Succes met de volgende ronde! Hopelijk dan wel een positieve test!

10. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    LTJ heb je getest? Ben benieuwd!!

11. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Ik hoop dat ik me ook hier bij kan aansluiten! Al tijdje gestopt met de pil en vanaf kerst voor het eggie gegaan. Waarschijnlijk 2 dagen daarvoor al mijn eisprong gehad dus zou wel heel wonderbaarlijk zijn als het raak zou zijn :). Zondag 10/1 mijn NOD. Maandag, dinsdag en vandaag alleen bij ochtendplas hele donker bruine veeg bij afvegen (sorry). We gaan het allemaal zien, vind het wel spannend!

Succes voor iedereen! Hopen op een mooie zwangerschap in 2015!

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @ Lief welkom. Idd als het na je eisprong is dan is de kans klein dat je zwanger bent, maar je weet maar nooit!

@ltj idd nog getest?

13. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hier ook in juli besloten ervoor te gaan en vanaf augustus 2014 de eerste ronde ingegaan! Nu dus ronde 5.
    Vind het heel spannend en wil ook eigenlijk testen maar ik probeer altijd tot een dag na mijn NOD te wachten. Lijkt altijd zo ver weg pfff:p

14. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Hallo dames.
    Hier ook in juli gestopt met de pil en nu in ronde 4.
    Alleen het lastige hier is dat ik geen regelmatige cyclus heb. 29/45/63/?
    Dus kunt wel begrijpen dat wij niet weten wanneer er geklust moet worden.
    Klussen deze ronde om de dag dus nu maar afwachten of ik wel een eisprong heb.
    Heb wel al veel symptomen.
    Oa gevoelige tepels hoofdpijn lusteloosheid krampjes in de baarmoeder regio.
    Vind het wel allemaal heel spannend!
    Maar weet dus niet wanneer ik kan testen helaas..
    Iemand nog tips of ideeën?

15. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    @Wennepen gebruik je ovulatietesten

16. SimoneM

SimoneM Niet meer actief

Temp opnemen dagelijks kan ook.

17. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Ik lees al even mee op het forum en heb er al aardig wat tips en informatie vandaag gehaald.
    Ik Zou Nu graag bij jullie in het topic mee praten als dat mag.

Mijn vriend en ik zijn in april 2014 gestopt met de pil en nu dus begonnen aan ronde 9. Helaas heb ik een erg onregelmatige cyclus en steeds wanneer ik denk dat hij normaal is, veranderd het weer. Ik merk iedere maand nog steeds nieuwe dingen aan mijn lijf waardoor ik denk dat mijn lichaam gewoon wat langer de tijd nodig heeft. Zijn er meerdere die dit ervaren?

Liefs..

18. Ivystar

Ivystar Lid

4 jan 2015
    12
    0
    0
    @wennepen80: ik heb ook geen regelmatige cyclus (33-31-30-36-41-29-32)maar je kan wel ongeveer berekenen wanneer je dan het beste moet beginnen met testen. Ik doe het deze maand ook voor het eerst trouwens, en ben begonnen op dag 13, als je dit elke dag doet zie je je streepje vanzelf donkerder worden:) en gewoon om de dag klussen;)

19. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    po3sl13f welkom. Klets lekker mee

20. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Gezellig dat er nog meer dames mee komen kletsen!

Deel Deze Pagina