1e kind in 2015?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LTJ, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nee zijn nog op goed geluk bezig dus geen ovulatietest of temperatuurmeter bij ons in het laatje haha

2. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ben er echt heilig van overtuigd dat het raak is hiero.
    Mijn meisjes (boobies) branden enorm en mijn tepels zijn echt een no go zone voor mijn man haha.
    Volgende week toch maar eens een testje er tegen aan gooien hihi..spannend!

3. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Wat spannend Wennepen! Wanneer kun je testen??

4. LTJ

LTJ Lid

2 jan 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom allemaal! Wat leuk om jullie verhalen te lezen.
    Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden, dus testen was niet meer nodig.
    Even balen, maar nu met frisse moed naar de volgende ronde!

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ahh jammer ltj. Hopelijk volgende ronde meer succes

6. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    He bah ltj!
    Hoop volgende ronde dat het wel lukt.

7. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Kan volgende week maandag test halen.
    Duurt lang!
    Hopelijk word ik beloond voor het wachten.

8. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    LTJ, wat jammer! Nu inderdaad met frisse moed de volgende ronde in!

Wennepen80 Spannend!! Ik duim voor je!

9. Liselo

Liselo Lid

12 dec 2014
    39
    1
    8
    NULL
    NULL
    Balen LTJ, altijd even jammer! Hier nod op 19 jan dus nog even geduld hebben!

10. p03sl13f

p03sl13f Actief lid

7 jan 2015
    142
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ltj wat balen zeg! Idd vol goede moed weer verder.
    @wennepen hopelijk wordt je wachten beloond!

Ik vind t steeds zo lastig dat ik mijn nod niet kan bepalen..

11. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Kan ik ook niet helaas.
    Dat is het lastige van een onregelmatige cyclus.
    Heb vanmiddag weer een symptoom gehad..
    2 uur lang steken in mijn buik.
    Echt het gevoel gehad dat ik ongi moest worden.
    Dacht meteen onee!
    Maar is nu gelukkig weer rustig in mijn buik.
    We zullen het maandag weten hihi

12. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Ik vond net een beetje bloed bij het afvegen na het plassen. Misschien dat mijn eerste menstruatie nu doorbreekt? En ben ik dan nu al klaar met ontpillen? Ik hoop het zo!

Mijn vriend zei net nog tegen mij: "Je moet het wel zeggen wanneer je vruchtbaar bent hoor! Dan gaan we heel veel seks hebben :)

Vind het zo leuk dat hij zo graag papa wil worden! Hij vind het helemaal geweldig dat we voor ons eerste kindje gaan :)

13. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ltj, jammer dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk meer geluk volgende ronde!

Wennepen, lastig dat je niet weet wanneer je NOD precies is. Ga je maandag testen?

Pepper, leuk he, als ze zelf ook helemaal enthousiast worden!

14. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Haha peper wat een leuke opmerking!! Mijn vriend zei gisteren ook al: en en en ben je nog niet ongesteld hè? Zo leuk haha. Ik ga denk ik morgen vroeg testen... Zaterdag of zondag Nod. Vorige maand zat ik op een cyclus van 25, dat zou vandaag zijn. Heb erg zere borsten en stond net te kokhalzen boven de wc??? Verbeeld ik het me nu echt allemaal haha. We gaan het zien!

15. vlinder00

vlinder00 Lid

12 dec 2014
    82
    0
    6
    Hoi meiden!
    Ik ben nieuw in dit forum, en vind het wel fijn om er met meiden over te praten die in hetzelfde 'schuitje' zitten.
    Ik ben januari vorig jaar gestopt met de pil en sinds mei zijn wij ook gegaan voor ons eerste kindje. In juli/augustus helaas last gehad van een zware darminfectie opgelopen op vakantie (zware antibiotica/medicijnen) dus zitten nu die maanden niet meegeteld in 7e ronde.. Nod is 15 januari.
    Hoop voor ons allemaal dat onze wens in 2015 uit mag komen!
    Voel ook elke maand weer allerlei symptomen, en neem me steeds weer voor het een beetje los te laten.. Je kan jezelf helemaal gek maken dr mee! Ik heb momenteel allemaal vriendinnen om me heen die zwanger zijn en bij wie het gelijk lukte, ik gun het hun zo erg maar des te sterker wordt mijn eigen wens.. Hebben jullie ook die ervaring?

16. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ontpillen duurt meestal wel even.
    Kan ook ontrekkings bloeding zijn.

Mijn man heeft altijd geroepen dat hij geen kinderen wou en zijn vorig jaar getrouwd en nu is hij helemaal om.
    Vind het nog wel steeds eng om pappa te worden maar dat komt als het zover is allemaal goed haha.

Ik ga maandag test halen ja.

Spannend hoor morgen testen lief87 laat je ons snel weten wat de uitslag is zijn benieuwd hihi.

17. Pepper92

Pepper92 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.028
    457
    83
    Vrouw
    Groningen
    Lelie89 vind het super dat hij zo enthousiast is! Is dat bij jullie ook zo?

Lief87 Ben zeeeer benieuwd hoe je test er uit gaat zien! Houd ons op de hoogte! :)

Vlinder00 Welkom op dit topic! Ik hoop dat ook jij in 2015 heerlijk zwanger wordt. Wij zijn nog maar net bezig. Bij ons is er een vriendin zwanger door IVF/ICSI, wat gelukkig voor hun in 1x lukte. Een kennis is net gisteren bevallen van een mooi meisje en een ander hoeft niet zo lang meer. Ik vind het inderdaad ook super voor hun, en wil zelf ook heel graag!

Wennepen80 papa worden is ook best eng lijkt mij! Als mama houd je je kindje al 9 maanden bij je en als papa sta je vanaf de "zijlijn" mee te kijken. Vooral het voor de eerste keer papa worden, je weet helemaal niet wat je moet verwachten en wat je moet doen! Bij mijn schoonzus en zwager hadden ze wel een hele goede kraamverzorgster, die hem ook alles rustig aan het uitleggen was. Vonden ze heel fijn!

18. Ivystar

Ivystar Lid

4 jan 2015
    12
    0
    0
    Spannend allemaal! Ik hoop dat iedereen dit jaar een prachtig gezond kindje mag krijgen, of in ieder geval wel zwanger is voor het einde van het jaar;)

Mijn vriend wil het ook dolgraag! Logisch, je maakt immers samen die beslissing. Hij vind het helemaal niet eng, ikzelf wel een beetje hoor. Vooral de zwangerschap zelf lijkt me spannend. Blijft het zitten, is het wel gezond etc. Maar zover zijn we nog niet:)

19. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Is inderdaad spannender voor de papa's.
    Wij hebben gelukkig de tante van mijn man die hier de kraamtijd komt verzorgen.

20. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Pepper, hij is de laatste twee maanden wel echt enthousiast geworden. Vooral in het begin was hij nog echt bang dus liet ik hem enigszins met rust maar vind het toch wel fijn dat we er nu samen over kunnen praten. We zijn allebei nog een beetje bang maar dat is denk ik vooral omdat het ons eerste kindje is en je niet zo goed weet wat je kan verwachten.

Wennepen, dat is wel super handig! Dat je een bekend en vertrouwd iemand hebt om mee te helpen in het begin!

Deel Deze Pagina