1e kindje 1e maand zwanger zonder iets speciaals te doen behalve om de 5 dagen ongeveer sex. Toen was ik 28 en mijn partner 32 2e kindje 3e maand zwanger. Nu wel getemperatuurd en ovulatietesten nadat het de 1e maand niet gelukt was. En rond eisprong elke dag of minimaal om de dag sex. Ik 30, partner 35 Geen complicaties
Ik wel. Bij eerste meteen zwanger na pilstop, 1e ronde (27 jaar oud). Bij tweede meteen zwanger, 1e ronde (29 jaar oud). Bij de derde meteen zwanger, 1e ronde, toen wel erg 'gericht' geklust omdat ik cyclus bij hield met temperaturen (33 jaar oud). Tussendoor ook nog een ongeplande zwangerschap en miskraam bij spiraal. Geen bijzonderheden op het cyclus/menstruatie vlak. Na de 1e en 2e hielden we al serieus rekening met weer een snelle zwangerschap en na de 3e had ik iets van: dit is geen toeval meer ...
1e 2 maanden (21 jaar) 2e 2 maand (22 jaar) 3e 1 maand & tweeling (22) Helaas alle 3 zwangerschappen beeindigd met 26 weken overleden in baarmoeder, door zeer slechte placenta.. 3e zwangerschap 1 van de twee gehaald met spoedkeizersnee 26+1 455 gr, maar nu wel gezonde dame van 5.5! Nu voor de 4e keer toch nog een kinderwens, maar dit keer met goede medicijnen! Ik ben nu 28 jaar! (Eind nov spiraal verwijderd) Nu in 2e ronde..
1e in eerste ronde zwanger 2e in eerste ronde zwanger, maar werd miskraam Nu in de derde ronde en wachtend op mijn eisprong.
1e direct zwanger na stoppen met de pil. (28 jaar) De 2e in ronde 10. (32 jaar) Verder geen bijzondere dingen gedaan.
1e was een verassing, 2e hebben we bijna 3 jaar over gedaan inclusief fertiliteitspoli. 3e was een grote verassing😁
Bij de eerste ronde 1, gelijk raak dus. Bij de 2de ronde 5. Wel mooie cyclussen gehad van 29-30-33-28-zwanger
Met mijn ex nooit zwanger geraakt in 4 jaar tijd, ook niet bewust voor gegaan, maar had zo af en toe wel gekund. Daardoor wel het idee dat ik niet makkelijk zwanger zou worden. Maar we hebben allebei kinderen inmiddels. 1e (ronde 1) was onverwachts, maar heel gewenst, werd een mk 2e (ronde 1) zoon 3e (ronde 3) dochter 4e (ronde 1) werd mk 2 maanden geprobeerd, maar daarna weer een pauze ingelast. 5e (ronde 1, maar eigenlijk 3) iets vroeger dan de bedoeling, maar nu bijna 19 weken zwanger van een jongen. Overigens was ik bij mijn 1e zwangerschap 27 en wordt ik volgende maand 36. Bij mij heeft mijn leeftijd dus weinig invloed op het zwanger worden. Toch heb ik het elke keer weer spannend gevonden of het zou lukken, dat weet je gewoon nooit.
Eerste kindje een verrassingsbaby ondanks anticonceptie. Nu met het brusje gingen we er bewust voor en was het direct de eerste ronde raak. Het voelt nog heel raar en onwerkelijk! Ik voel me gezegend dat het zo snel mocht lukken!! Nu hopen dat alles goed gaat!