Babyfoon van IKEA?

Discussion in 'De babyuitzet' started by babyproject, Mar 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hoi,

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de babyfoon van IKEA?

We hebben al een Philips, die willen we gaan gebruiken voor de baby. Maar voor onze dreumes willen we graag ook iets. Hoeft niet heel hightech, als we haar maar kunnen horen. Ze huilt namelijk niet bij het wakker worden en zonder babyfoon weten we niet of ze al wakker is.

2. Sas1983

Sas1983 Actief lid

Dec 6, 2011
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er toevallig van het weekend ook mee in de hand gestaan. Ook wij hebben een philips babyfoon. Keek er meer naar voor als we een keer bij mijn ouders zijn. Het is geen dect babyfoon wat dus kan betekenen dat hij erg kan gaan storen. B.v. een draadloos netwerk of een voorbij rijdende brommer kan een niet dect babyfoon al op reageren.
    Heb ondanks de leuke prijs besloten hem maar te laten liggen. Als de kleine straks echt een keer bij mijn ouders slaapt nemen we de avent gewoon mee.

3. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Mijn schoonzus gebruikt de babyfoon van ikea
    en die is er zeer tevreden erover, neemt hem ook wel eens mee naar de (schoon)ouders
    vrij simpel maar goedwerkend

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. Voor 20 euro kun je geen dect babyfoon vinden. We gaan het proberen. Storing door draadloos netwerk zou echt heel naar zijn. Voor voorbijrijdende brommers ben ik niet bang.

Share This Page