Hier ligt het ook wel aan het kind. Vandeweek oorbellen gegeven in een leuk doosje. Woensdag heb ik zelfs 3 kadootjes. Voor het totaalbedrag van wel 4,50. Maar wel leuke kadootjes waar ze blij van wordt. Een trapveer (2 dagen heel erg leuk en daarna in een hoek waarschijnlijk maar voor 60ct is dat prima!) Een pen met notitieblok en d'r favoriete pluche beest aan een sleutelhanger.
Tussen 5 en 10. Ik vind het vaak wel lastig, want ik heb natuurlijk een zoon, en ik vind kwaliteit zelf belangrijk. Ik geef dus liever iets waar je wat aan hebt. Dat is bij jongens vaak lego, en dat is dan al snel bijna een tientje. Eigenlijk vind ik dat te veel, maar ik vind het moeilijk iets anders te bedenken. Iemand toevallig tips? Voor jongens van 6/7?
Ik heb vorige keer voor een klasgenootje een boek over dinosaurussen gekocht. Veel mooie platen en uitleg en achterin zat een soort werkblad waar je alle Dino's kon uitdrukken en neer kon zetten. Jongetje was erg blij.
Hier ook 5/6 euro. Als het echt iets leuks is soms iets duurder maar probeer er niet teveel overheen te gaan.
Ik zit ook rond de 5-7.50, soms heb je wel 3 kinderfeestjes in 1 maand.. Zag 20 euro voorbij komen, nou sorry maar voor een kinderfeestje?? Bij naaste familie geven we dat wel ja, maar niet aan een klasgenootje. Vind dat 5 euro p.p wel een goed idee en dan 1 kado kopen. Zouden ze op meer scholen moeten doen.
Dit ligt natuurlijk niet aan de school, maar aan de ouders. Hier doen we het ook meestal zo. En dan meestal 8 euro, nu toevallig samen met iemand iets gekocht en kom op 7,50 uit. En anders laat ik Eva bepalen wat we kopen, ze kent haar vriendinnen het beste.
Hier vandaag... 2 kinderen. De kadootjesscore: Pakje lege kaarten Pakje zelf te maken 3D figuurtjes Stickertjes Een leesboekje Stempelstiften En een soort dun topmodel-boekje Geen kapitaal aan spullen maar wel een hartstikke blij kind
Hier geven ze elkaar tegenwoordig steeds meer een cadeaukaart van de speelgoedwinkel en de kinderen zijn er ontzettend blij mee! Achteraf kopen ze dan zelf een groter cadeau namens zijn/haar vriendjes. In eerste instantie vond ik dat zelf maar niks, maar aangezien zoonlief dat ook heel graag wilde, staat dat nu dus ook als cadeautip op zijn uitnodigingen . Het bedrag ligt tussen de 7,50 en 10,-. Ik begon vorig jaar met 10 euro, maar naarmate er steeds meer feestjes kwamen (in één schooljaar zeker 12 uitnodigingen) ben ik gezakt naar 7,50.