Welk werk kun je doen tussen schooltijden?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Boris10, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Voor iedereen die werkt in schooltijden en kinderen op school heeft, wat voor werk doen jullie?
    Ik werk in de zorg en dat begint om half 8 tot 4 uur dus dat valt buiten de schooltijden. Ik zou graag daarbinnen gaan werken maar wat kun je dan doen? Welk werk is zo flexibel?

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Kantoorwerk en dan in goed overleg met je werkgever, denk ik.
    Bij ons op kantoor zou het geen probleem zijn in elk geval, net als werken vanuit huis.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Thuiszorg (hier in ieder geval meestal 9-12 en 13-15), maar of je dat wilt en er iets in vind..

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik ben programmeur en werk vanuit huis. 1 dag op kantoor (voorheen 2). Dan heb ik wel oppas/voorheen bso. Maar verder heel flexibel en ik kan zelf mijn uren indelen, ideaal.

5. odet

odet Niet meer actief

hier ben ik dus ook naar aan het zoeken.
    sta er sinds een aantal weken alleen voor en wil toch proberen zoveel mogelijk thuis te zijn bij de kinderen.
    ook op zoek naar 9-15 werktijden.
    ik kan het niet vinden in elk geval

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik denk ook dat het niet zozeer een kwestie is van 'welk werk' maar meer 'welke werkgever'. Mijn huidige werkgever is heel flexibel (als het werk maar gedaan wordt), maar er zijn zat werkgevers die dat niet zijn.

7. tuc

tuc Niet meer actief

Hier op school werken veel mama's in de thuiszorg of van 9-15 op kantoor. Kindjes blijven dan over

8. Boris10

Boris10 Niet meer actief