haha dan maar even zo. hallo, Mijn 1e kindje was bij de geboorte 5080gram. hoe groot is de kans dat een evt 2e kindje weer zo groot is? Volgens Gyn heb ik suiker gehad maar daar heb ik zelf niets van gemerkt. was 14kg aangekomen. Ik had trouwens wel super veel vruchtwater bij de 1e. Niels is met de keizersnee geboren kwam tot 8cm ontsluiting. Ik was zelf 7pond bij geboorte. Zal een evt 2e kindje weer zo groot zijn??? Ik ben zelf 184 en heb erg veel ruimte in mijn buik. Alvast bedankt jullie antwoord was: Hoi Inggrid, da's een aardig gewicht zeg! De kans is groot dat je weer een flink kind zal baren, maar of deze dan ook 10 pond wordt is de vraag hoor. Het kan best zijn dat je toch suiker hebt gehad, daar zal deze keer in ieder geval goed op gelet worden. Ook zul je groeiecho's krijgen en advies over de bevalling. Wie weet valt het deze keer mee hoor, maar ga er toch maar vanuit dat jij grote kinderen baart! Groetjes Brigitte Hoi dit was mijn 2e vraag alleen helaas slaan jullie deze over omdat vorige vraag al beantwoord is. Ik ben zelf best wel bang geworden voor een 2e bevalling. Wil dan ook heel graag een keizersnee omdat ik heel bang ben dat het niet past en als het wel net past dat het kindje er iets aan over houdt. Ze mogen me wat dat betreft vierkant doormidden snijden als het kindje maar niets overkomt. Bij Niels heb ik met 35 wkn een groei echo gehad omdat ze dachten dat hij te klein was (ze konden het niet goed voelen) Hij zou met 35 2260 gram zijn. volgens de echo in het ziekenhuis. Ik ben met 42wkn en 2 dagen bevallen. Niels had een apgar score van 2 en ze moesten hem met de tang uit mijn buik halen. Anesthesist zat te duwen op mijn buik zodat hij er uit kon. Nou ja je snapt vast dat ik flink de kriebels heb gekregen, Kun je bij zo'n angst vragen/ eisen om een keizersnee??? haha ik wil hem wel zelf betalen Mijn vraag nu vooral is of je kunt vragen/ eisen om een keizersnee aangezien ik er toch een behoorlijke angst aan overgehouden heb. gr Ingrid
hoihoi, Heel begrijpelik dat je nu niet onbevangen een zwangerschap in gaat. Ze zullen je zowiezo gaan controleren op zwangerschapsuiker. Ook zullen ze de groei goed in de gaten gaan houden. Je moet zeker je angst uiten en je kan altijd aangeven dat je het prettiger zou vinden om een keizersnede te krijgen. Nee heb je ja kan je krijgen. Imke